dr Agnieszka Linca-Ćwikła

Wydział Nauk Społecznych - Instytut Pedagogiki
Katedra Pedagogiki Rodziny

Stanowisko: Adiunkt posiadający stopień naukowy dr

2021

Prace licencjackie
  • Wartości życiowe młodzieży trzecich klas III Liceum Ogólnokształcącego im. Unii Lubelskiej w Lublinie
  • Rehabilitacja zawodowa a integracja społeczna osób z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu znacznym.
  • Wartości życiowe młodzieży ósmych klas Szkoły Podstawowej w Tarnawatce
  • Hipoterapia a rozwój psychofizyczny dzieci z Zespołem Downa. Studium Przypadku.
  • Wartości życiowe studentów Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie
  • Nauczanie zdalne w czasie pandemii COVID -19 w opinii rodziców uczniów klas I-III Szkoły Podstawowej im. 100-lecia Niepodległości Polski w Kalinówce
  • Postawy prospołeczne w opinii młodzieży trzecich klas III Liceum Ogólnokształcącego w Puławach
  • Kształtowanie więzi między rodzicami a dzieckiem w okresie prenatalnym. Studium teoretyczne

2019

Prace licencjackie
  • Wiedza rodziców na temat modelu wychowania "rodzicielstwa bliskości"
  • Znaczenie kar i nagród w procesie wychowania w opinii rodziców uczniów klasy pierwszej Szkoły Podstawowej nr 52 im.Marii Konopnickiej w Lublinie
  • Reforma systemu oświaty wprowadzona od roku szkolnego 2017/2018 w opinii uczniów klas VI i VIII oraz ich rodziców z powiatu radomskiego
  • Pokonywanie barier w procesie nauczania dzieci obcokrajowców w opinii nauczycieli Szkoły Podstawowej w Bezwoli i Zespołu Szkół im. Unitów Podlaskich w Wohyniu
  • Wpływ gier komputerowych na rozwój psychospołeczny dzieci w młodszym wieku szkolnym
  • Bariery komunikacyjne występujące między nauczycielami i uczniami klas VII i VIII Szkoły Podstawowej nr 1 w Kraśniku w opinii ich samych
  • Profilaktyka kryzysu więzi małżeńskiej w nauczaniu Jana Pawła II

2018

Prace licencjackie
  • Postrzeganie skuteczności procesu usamodzielnienia przez wychowanków Domu Dziecka w Kraśniku. Studium przypadku
  • Międzypokoleniowa transmisja wartości patriotycznych w rodzinie, na przykładzie rodzin polskich mieszkających w niemieckojęzycznej części Szwajcarii
  • Nauczanie czytania uczniów klas 1-3 w Korczakowskiej Szkole Marzeń - Niepublicznej Szkole Podstawowej w Warszawie
  • Praca domowa a motywacja do nauki na przykładzie uczniów z klas IV Szkoły Podstawowej im. Stefana Żeromskiego w Poniatowej w opinii podmiotów szkoły (uczniów, rodziców, nauczycieli)
  • Formy pozalekcyjnych zajęć ruchowych w szkołach podstawowych na terenie Lubartowa
  • Obraz rodziny w bezpłatnych podręcznikach do nauczania wczesnoszkolnego proponowanych przez Ministerstwo Edukacji Narodowej.
  • Sytuacja rodzinna wychowanków przebywających w młodzieżowych ośrodkach wychowawczych w świetle wybranych opracowań pedagogicznych
  • Bezpieczne korzystanie z internetu w opinii rodziców i uczniów klas IV-VII Publicznej Szkoły Podstawowej w Domostawie
  • Przyczyny długotrwałego bezrobocia osób wczesnej dorosłości w opinii ich samych
  • Oddziaływanie reklamy na dziecko w wieku przedszkolnym w opinii rodziców