dr Kinga Krzymowska-Szacoń

Wydział Nauk Humanistycznych - Instytut Nauk o Sztuce
Katedra Badań nad Monodią i Polifonią Religijną

Stanowisko: Adiunkt posiadający stopień naukowy dr

2021

Prace magisterskie
  • Symfonia Psalmów (1930) Igora Strawińskiego w kontekście duchowości kompozytora
  • Rola muzyki w filmie na przykładzie wybranych kompozycji Michała Lorenca

2020

Prace licencjackie
  • Metoda Shinichi Suzuki (1898-1998) w świetle wybranych teorii uczenia się.
Prace magisterskie
  • III Kwartet smyczkowy "Na polskie tematy ludowe" Szymona Laksa (1901-1983) w kontekście biografii kompozytora
  • Muzyka liturgiczna w diecezji Awka w Nigerii po Soborze Watykańskim II w świetle dokumentów Kościoła

2019

Prace licencjackie
  • Poemat symfoniczny "Wyspa umarłych" op. 29 Siergieja Rachmaninowa na tle przemian stylistycznych epoki.
  • Oratoria maryjne Pawła Bębenka jako świadectwo żywotności kultu Matki Bożej we współczesnej polskiej muzyce religijnej
Prace magisterskie
  • Ewolucja bluesa w latach 1920-1969 jako odzwierciedlenie przemian społeczności afroamerykańskiej
  • Nowy romantyzm w twórczości Eugeniusza Knapika na przykładzie wybranych utworów kompozytora. Studium analityczne.
  • Funkcje cytatu muzycznego w wybranych utworach współczesnej muzyki popularnej

2018

Prace licencjackie
  • Wybrane formaty zapisu dźwięku
  • Ewolucja gitary jazzowej. Studium historyczno-instrumentoznawcze
  • Elementy folkloru celtyckiego w twórczości wybranych zespołów muzyki rozrywkowej

2017

Prace licencjackie
  • Dziewiętnastowieczne pieśni Afroamerykanów jako źródło muzyki bluesowej
Prace magisterskie
  • Symfonie Jana Krenza w kontekście przemian stylistycznych polskiej muzyki symfonicznej.