dr Agnieszka Zaręba

Wydział Nauk Społecznych - Instytut Nauk Politycznych i Spraw Międzynarodowych
Katedra Teorii Polityki

Stanowisko: Adiunkt posiadający stopień naukowy dr

2014

Prace licencjackie
  • Wizerunek medialny Jarosława Kaczyńskiego w III RP
  • Wizerunek polityczny Jacka Kurskiego w III RP
  • Kampania prezydencka w Polsce w 2010 roku
  • Przemiany wizerunku politycznego Janusza Palikota w III RP
  • Wizerunek medialny Lecha Wałęsy w latach 1980-1995
  • Kreowanie wizerunku państwa na arenie międzynarodowej. Na przykładzie Stanów Zjednoczonych po zakończeniu Zimnej Wojny
  • Przywództwo polityczne Hugo Chaveza w latach 1998-2012
  • Poprawność polityczna - uwarunkowania, zakres, skutki
  • Wizerunek polityczny Aleksandra Kwaśniewskiego po 2005 roku

2013

Prace licencjackie
  • Kampanie wyborcze Billa Clintona w Stanach Zjednoczonych Ameryki w latach dziewięćdziesiątych XX wieku
  • Postawy obywateli wobec rządu Donalda Tuska (2007 - 2012)
  • Kampania wyborcza Aleksandra Kwaśniewskiego w 1995 roku
  • Wizerunek rządu Donalda Tuska w latach 2007-2011
  • Propaganda narodowego socjalizmu w Niemczech w latach 1919 - 1933
  • Propaganda stanu wojennego w Polsce w latach osiemdziesiątych XX wieku
  • Aktorzy i teatr polityki. Komunikacja polityczna na przełomie XX i XXI wieku
  • Rozwój doradztwa politycznego w Polsce po 1989 roku
  • Wizerunek medialny Joanny Muchy w latach 2011-2012

2012

Prace licencjackie
  • Wpływ serwisów społecznościowych na sposób prowadzenia kampanii wyborczych. Kampania prezydencka w USA z 2008 roku oraz w Polsce z 2010 roku
  • Sposób przekazywania i odbioru informacji na przykładzie wybranych wypowiedzi współczesnych polityków
  • Janusz Palikot - wizerunek w polityce. Przyczyny sukcesu w wyborach parlamentarnych 2011
  • Analiza porównawcza reklam wyborczych w kampanii prezydenckiej 2010 roku