Grzegorz Wesołowski

dr Grzegorz Wesołowski

Wydział Nauk Społecznych - Instytut Dziennikarstwa i Zarządzania
Katedra Zarządzania Pracownikami w Organizacji

Stanowisko: Adiunkt posiadający stopień naukowy dr


2023


Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

  • How do irresponsibility attributions affect organisational reputation? Evidence from the banking industry
    [Jak atrybucje nieodpowiedzialności wpływają na reputację organizacji? Wyniki badań przeprowadzonych w sektorze bankowym]
    [w:] International Journal of Bank Marketing
  • Determinanty decyzji zakupowych dotyczących produktów ekologicznych w opiniach młodych nabywców
    [w:] Miesięcznik Marketing i Rynek

Wygłoszenie referatu na konferencji krajowej

  • Determinanty decyzji zakupowych dotyczących produktów ekologicznych w opiniach młodych nabywców

Odznaczenie krajowe państwowe

  • Medal Brązowy za Długoletnią Służbę

2021


Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

  • Innowacje produktowe i marketingowe na rynku produktów spożywczych z perspektywy klientów
    [w:] Miesięcznik Marketing i Rynek
  • The Effect of Using Social Media in the Modern Marketing Communication on the Shaping an External Employer’s Image
    [Wpływ wykorzystania mediów społecznościowych we współczesnej komunikacji marketingowej na kształtowanie zewnętrznego wizerunku pracodawcy]
    [w:] Energies

2020


Rozdział w recenzowanej książce naukowej

  • Determinanty rezygnacji nabywców finalnych z oferty produktów bankowych

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

  • Consumer Activism in Times of Economic Crisis and Recovery: A Cross-Country Analysis of the Role of Social Capital in Boycotting Products
    [Aktywność konsumentów w czasie kryzysu ekonomicznego i ożywienia gospodarczego Międzynarodowa analiza roli kapitału społecznego w bojkotowaniu produktów]
    [w:] European Research Studies Journal

2019


Rozdział w recenzowanej książce naukowej

  • Wyznaczniki dobrego pracodawcy w opiniach osób studiujących

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

  • Miejsce zewnętrznego wizerunku banku jako pracodawcy wśród determinant wyboru oferenta produktów bankowych
    [w:] Przedsiębiorczość i Zarządzanie

Organizacja konferencji krajowej

  • Nowe Tendencje w Zarządzaniu

Wspólna realizacja badań naukowych z ośrodkiem krajowym

  • "The effect of using social media in the modern marketing communication on the shaping an external employer’s image"

Wykonawca w realizowanym projekcie finansowanym z budżetu KUL

  • Znaczenie kapitału społecznego w bojkotowaniu nieodpowiedzialnych przedsiębiorstw podczas kryzysu i koniunktury gospodarczej

2018


Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

  • Lojalność emocjonalna klientów wobec banku a jego zewnętrzny wizerunek jako pracodawcy
    [w:] Handel Wewnętrzny

Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany

  • Propozycje nowych produktów spożywczych w opiniach nabywców finalnych
  • Lojalność behawioralna a zewnętrzny wizerunek banku jako pracodawcy
  • The core of new food products and the perception of the products by final buyers
    [Istota nowych produktów spożywczych a ich postrzeganie przez nabywców finalnych]

Staż finansowany ze środków własnych

  • Staż naukowy

Wyróżnienie krajowe

  • wyróżnienie Jury Konkursu oraz specjalne wyróżnienie Związku Banków Polskich w II edycji Konkursu o Nagrodę Rzecznika Finansowego na najlepszą pracę doktorską, magisterską, licencjacką i podyplomową z zakresu ochrony klienta na rynku finansowym

2013


Członkostwo w krajowej organizacji o charakterze naukowym

  • Polskie Towarzystwo Zarządzania Produkcją
  • Stowarzyszenie Księgowych w Polsce