dr Grzegorz Wesołowski
Wydział Nauk Społecznych - Instytut Dziennikarstwa i ZarządzaniaKatedra Zarządzania Pracownikami w Organizacji
Stanowisko: Adiunkt posiadający stopień naukowy dr
Wypromowane prace dyplomowe
2023
Prace licencjackie
- Influencer marketing jako forma promocji wyrobów odzieżowych
- Influencer marketing jako instrument kreowania wizerunku produktu w opiniach osób z pokolenia Z
- Znaczenie marketingu społecznie zaangażowanego w kształtowaniu zewnętrznego wizerunku pracodawcy
- Znaczenie reklamy telewizyjnej jako determinanty decyzji zakupowych młodych konsumentów
- Promocja sprzedaży jako determinanta decyzji zakupowych osób z pokolenia Z
- Znaczenie reklamy internetowej w podejmowaniu decyzji zakupowych przez młodych konsumentów
- Wiarygodność komunikacji marketingowej przedsiębiorstw bazującej na social mediach w opiniach osób studiujących
- Wykorzystanie marketingu internetowego w działalności wybranej firmy pośredniczącej na rynku nieruchomości
2022
Prace licencjackie
- Kreowanie wizerunku marki w social mediach na wybranym przykładzie
- Wykorzystanie event marketingu w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw
- Znaczenie działalności influencerów w podejmowaniu decyzji zakupowych przez osoby studiujące
- Wykorzystanie social media jako determinanty podejmowania decyzji zakupowych klientów firmy Samsung
- Specyfika kampanii promocyjnych w działalności marketingowej przedsiębiorstwa na przykładzie PKN Orlen S.A.
- Wykorzystanie social media w marketingu sieciowym na przykładzie firmy Lyconet
- Kształtowanie strategii marki miejsca na przykładzie miasta Lublin
- Wykorzystanie social media w kształtowaniu wizerunku klubu sportowego Górnik Łęczna
- Media społecznościowe w działalności promocyjnej firm z branży sportowo-odzieżowej
2021
Prace licencjackie
- Wykorzystanie marketingu personalnego w kształtowaniu zewnętrznego wizerunku pracodawcy na przykładzie PKO Banku Polskiego
- Determinanty decyzji zakupowych produktów ekologicznych w opiniach osób studiujących
- Determinanty wizerunku marki producenta na przykładzie firmy Xiaomi w opiniach osób z pokolenia Y
- Wykorzystanie social media marketingu w kampanii promocyjnej sieci telefonii komórkowej na przykładzie firmy T-Mobile
- Wyznaczniki „dobrego pracodawcy” w dobie pandemii COVID-19 w opiniach osób studiujących
- Wykorzystanie innowacyjnych form oddziaływania promocyjnego a sposób postrzegania przedsiębiorstwa w kategoriach oferenta.
- Znaczenie social media marketingu w kształtowaniu wizerunku oferenta w opiniach osób z pokolenia Z
- Wykorzystanie nowoczesnych form oddziaływania promocyjnego w kształtowaniu wizerunku oferenta u osób z pokolenia Y.
2019
Prace licencjackie
- Usługa Private Banking na przykładzie mBank
- Zewnętrzny wizerunek banków komercyjnych jako pracodawców w opiniach osób w wieku mobilnym.
- Sposób postrzegania bankowości elektronicznej przez osoby w wieku mobilnym
- Czynniki decydujące o wyborze oferenta usług bankowych w opiniach osób z pokolenia Y