Grzegorz Wesołowski

dr Grzegorz Wesołowski

Wydział Nauk Społecznych - Instytut Dziennikarstwa i Zarządzania
Katedra Zarządzania Pracownikami w Organizacji

Stanowisko: Adiunkt posiadający stopień naukowy dr

2023

Prace licencjackie
  • Influencer marketing jako forma promocji wyrobów odzieżowych
  • Influencer marketing jako instrument kreowania wizerunku produktu w opiniach osób z pokolenia Z
  • Znaczenie marketingu społecznie zaangażowanego w kształtowaniu zewnętrznego wizerunku pracodawcy
  • Znaczenie reklamy telewizyjnej jako determinanty decyzji zakupowych młodych konsumentów
  • Promocja sprzedaży jako determinanta decyzji zakupowych osób z pokolenia Z
  • Znaczenie reklamy internetowej w podejmowaniu decyzji zakupowych przez młodych konsumentów
  • Wiarygodność komunikacji marketingowej przedsiębiorstw bazującej na social mediach w opiniach osób studiujących
  • Wykorzystanie marketingu internetowego w działalności wybranej firmy pośredniczącej na rynku nieruchomości

2022

Prace licencjackie
  • Kreowanie wizerunku marki w social mediach na wybranym przykładzie
  • Wykorzystanie event marketingu w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw
  • Znaczenie działalności influencerów w podejmowaniu decyzji zakupowych przez osoby studiujące
  • Wykorzystanie social media jako determinanty podejmowania decyzji zakupowych klientów firmy Samsung
  • Specyfika kampanii promocyjnych w działalności marketingowej przedsiębiorstwa na przykładzie PKN Orlen S.A.
  • Wykorzystanie social media w marketingu sieciowym na przykładzie firmy Lyconet
  • Kształtowanie strategii marki miejsca na przykładzie miasta Lublin
  • Wykorzystanie social media w kształtowaniu wizerunku klubu sportowego Górnik Łęczna
  • Media społecznościowe w działalności promocyjnej firm z branży sportowo-odzieżowej

2021

Prace licencjackie
  • Wykorzystanie marketingu personalnego w kształtowaniu zewnętrznego wizerunku pracodawcy na przykładzie PKO Banku Polskiego
  • Determinanty decyzji zakupowych produktów ekologicznych w opiniach osób studiujących
  • Determinanty wizerunku marki producenta na przykładzie firmy Xiaomi w opiniach osób z pokolenia Y
  • Wykorzystanie social media marketingu w kampanii promocyjnej sieci telefonii komórkowej na przykładzie firmy T-Mobile
  • Wyznaczniki „dobrego pracodawcy” w dobie pandemii COVID-19 w opiniach osób studiujących
  • Wykorzystanie innowacyjnych form oddziaływania promocyjnego a sposób postrzegania przedsiębiorstwa w kategoriach oferenta.
  • Znaczenie social media marketingu w kształtowaniu wizerunku oferenta w opiniach osób z pokolenia Z
  • Wykorzystanie nowoczesnych form oddziaływania promocyjnego w kształtowaniu wizerunku oferenta u osób z pokolenia Y.

2019

Prace licencjackie
  • Usługa Private Banking na przykładzie mBank
  • Zewnętrzny wizerunek banków komercyjnych jako pracodawców w opiniach osób w wieku mobilnym.
  • Sposób postrzegania bankowości elektronicznej przez osoby w wieku mobilnym
  • Czynniki decydujące o wyborze oferenta usług bankowych w opiniach osób z pokolenia Y