prof. dr hab. Andrzej Sękowski

Wydział Nauk Społecznych - Instytut Psychologii
Katedra Psychologii Różnic Indywidualnych

Stanowisko: Profesor

2023

Rozprawy doktorskie
  • Wybrane psychologiczne uwarunkowania stylów podejmowania decyzji u osób we wczesnej dorosłości
Prace magisterskie
  • Prężność psychiczna i radzenie sobie ze stresem u studentów kierunków ścisłych i humanistycznych
  • System wartości i wrażliwość empatyczna wśród młodzieży
  • Motywacja osiągnięć i wypalenie zawodowe pracowników korporacji
  • Inteligencja emocjonalna i wypalenie zawodowe pracowników socjalnych
  • Retrospektywne oceny postaw rodzicielskich i inteligencja emocjonalna dorosłych
  • Samoocena i style radzenia sobie ze stresem u muzyków

2022

Rozprawy doktorskie
  • Wewnętrzna aktywność dialogowa i koncepcja siebie literatów
Prace magisterskie
  • Motywacja osiągnięć i style radzenia sobie ze stresem u osób we wczesnej i późnej dorosłości
  • CECHY TEMPERAMENTU I OSOBOWOŚCI U ZAWODOWYCH KIEROWCÓW
  • Osobowość i dobrostan psychiczny a preferencje muzyczne
  • Kompetencje społeczne i inteligencja emocjonalna u jedynaków
  • Motywacja osiągnięć i samoocena nauczycieli
  • Motywacja osiągnięć i poziom samooceny u osób zatrudnionych w firmach o różnym prestiżu
  • Style komunikowania się i motywacja osiągnięć u osób urodzonych po 1995 roku
  • Poziom samooceny i otwartości na doświadczenie a podejmowanie aktywności twórczych
  • Zadowolenie z życia i postawy wobec pieniędzy u osób aktywnych twórczo
  • Motywacja osiągnięć i kompetencje społeczne uczniów szkół muzycznych
  • Inteligencja emocjonalna i motywacja osiągnięć u osób na stanowiskach kierowniczych

2021

Prace magisterskie
  • Cechy osobowości i kompetencje społeczne u studentów Informatyki i Dziennikarstwa
  • Temperament i style radzenia sobie ze stresem u studentów Filozofii i Zarządzania
  • Style radzenia sobie ze stresem i motywacja osiągnięć u osób zaangażowanych w aktywność twórczą
  • Inteligencja emocjonalna i zadowolenie z życia u pielęgniarek
  • Motywacja osiągnięć oraz wypalenie zawodowe u urzędników
  • Kompetencje społeczne i preferencje zawodowe u młodych dorosłych wchodzących na rynek pracy
  • Płeć, wiek i miejsce zamieszkania a postawy wobec osób niepełnosprawnych
  • Wsparcie społeczne i poczucie jakości życia u osób w okresie późnej dorosłości

2020

Rozprawy doktorskie
  • Psychospołeczne uwarunkowania potrzeby poznania u osób o wysokich osiągnięciach edukacyjnych
Prace magisterskie
  • Prokrastynacja i kompetencje społeczne u osób grających w gry komputerowe typu multiplayer
  • Kompetencje społeczne i obraz siebie studentów podejmujących pracę zarobkową
  • Inteligencja emocjonalna oraz poziom kompetencji społecznych u liderów organizacji studenckich
  • Satysfakcja z życia i motywacja osiągnięć u pilotów wojskowych
  • Kompetencje społeczne i potrzeba poszukiwania doznań u osób uzdolnionych muzycznie
  • Motywacja osiągnięć i nadzieja na sukces u uczniów zdolnych
  • Postrzeganie czasu i preferencje wartości u aktorów teatrów amatorskich
  • Style radzenia sobie ze stresem i wypalenie zawodowe u Funkcjonariuszy Państwowej Straży Pożarnej
  • Inteligencja emocjonalna oraz motywacja osiągnięć u zawodowych muzyków
  • Style komunikowania się i inteligencja emocjonalna u nauczycieli
  • Struktura osobowości oraz inteligencja emocjonalna u studentów kierunków plastycznych i muzycznych
  • Inteligencja emocjonalna i motywacja osiągnięć u studentów kierunków humanistycznych i ścisłych

2019

Rozprawy doktorskie
  • Wybrane psychologiczne wyznaczniki poczucia jakości życia u artystów scenicznych
Prace magisterskie
  • Style radzenia sobie ze stresem i relacje interpersonalne wśród polityków
  • Style komunikowania się i strategie radzenia sobie ze stresem u muzyków klasycznych i muzyków rockowych
  • Radzenie sobie ze stresem przez pracowników sektora wydobywczego oraz ich osobowość
  • Inteligencja emocjonalna i style radzenia sobie ze stresem przez nauczycieli
  • Samoocena i poczucie osamotnienia osób dorosłych nie będących w związkach
  • Inteligencja emocjonalna i style komunikowania się u aktorów teatralnych
  • Relacje interpersonalne i style radzenia sobie ze stresem u osób będących po rozwodzie
  • Relacje interpersonalne i radzenie sobie ze stresem u młodych dorosłych pochodzących z rodzin migracyjnych
  • Kompetencje społeczne oraz style komunikowania się wśród uczniów liceum plastycznego i liceum ogólnokształcącego
  • Style komunikowania się i motywacja osiągnięć u studentów kierunków politechnicznych i humanistycznych
  • Struktura motywacji osiągnięć i preferowanych wartości studentów przystępujących do organizacji paramilitarnych
  • Motywacja osiągnięć i style radzenia sobie w sytuacjach stresowych u kobiet na stanowiskach kierowniczych
  • Cechy osobowości charakteryzujące sportowców uprawiających dyscypliny zagrażające zdrowiu i życiu
  • Temperament i poszukiwanie doznań u osób uprawiających sport żużlowy

2018

Prace magisterskie
  • Temperament i style radzenia sobie ze stresem u studentów ratownictwa medycznego i filozofii
  • Wybrane aspekty funkcjonowania społecznego i poczucie kontroli u studentów informatyki i dziennikarstwa
  • Poziom odczuwanego stresu i radzenie sobie w sytuacji trudnej u funkcjonariuszy Państwowej Straży Pożarnej
  • Inteligencja emocjonalna oraz system wartości u uczniów mających wysokie osiągnięcia szkolne
  • Style komunikowania się i motywacja osiągnięć u uczniów zdolnych
  • Inteligencja emocjonalna i jakość życia u polskich pielęgniarek czynnych zawodowo
  • Motywacja osiągnięć i style komunikowania się u piłkarzy
  • Style komunikowania się i narcyzm u osób uzdolnionych plastycznie
  • Inteligencja emocjonalna i style radzenia sobie ze stresem u uczniów klas pierwszych i trzecich liceum
  • Kompetencje społeczne i cechy osobowości funkcjonariuszy policji

2017

Prace magisterskie
  • Samoocena i motywacja u osób biegających w maratonach
  • Inteligencja emocjonalna i poszukiwanie doznań u studentów polonistyki oraz matematyki
  • Wybrane aspekty funkcjonowania społecznego osób uprawiających sportowy taniec towarzyski
  • Strategie samoutrudniania oraz motywacja osiągnięć u studentów ostatnich lat studiów
  • Temperament i inteligencja emocjonalna sportowców dyscyplin indywidualnych i zespołowych
  • Satysfakcja z życia i poczucie własnej skuteczności u kontrolerów ruchu lotniczego
  • Poszukiwanie doznań i skłonność do podejmowania ryzyka u pilotów wojskowych
  • Hierarchia wartości i satysfakcja z życia u uczniów zdolnych
  • Samoocena i radzenie sobie ze stresem u uczniów zdolnych
  • Inteligencja emocjonalna i poczucie osamotnienia u uczniów szkół muzycznych

2016

Rozprawy doktorskie
  • Postrzeganie własnej rodziny przez uczniów z wysokimi osiągnięciami szkolnymi
  • Wybrane psychologiczne wyznaczniki poczucia jakości życia u osób o orientacji materialistycznej
Prace magisterskie
  • Inteligencja i osobowość uczniów uzdolnionych językowo
  • Samoocena i motywacja osiągnięć kobiet aktywnych zawodowo i bezrobotnych
  • Inteligencja emocjonalna i satysfakcja z życia osób odnoszących sukces zawodowy
  • Temperament i motywacja osiągnięć artystów plastyków
  • Satysfakcja z życia oraz motywacja osiągnięć właścicieli małych przedsiębiorstw
  • Optymizm i motywacja osiągnięć u osób uzdolnionych literacko
  • Inteligencja emocjonalna i styl radzenia sobie ze stresem u osób uzdolnionych twórczo
  • Płeć psychologiczna i satysfakcja z życia u singli w okresie wczesnej dorosłości
  • Inteligencja emocjonalna i satysfakcja z życia u studentów dziennikarstwa i ekonomii
  • Inteligencja emocjonalna i motywacja osiągnięć u kobiet na stanowiskach kierowniczych
  • Samoocena i potrzeba poszukiwania doznań u osób uzdolnionych twórczo
  • Kreatywność i poczucie własnej skuteczności u osób aktywnych zawodowo i bezrobotnych

2015

Rozprawy doktorskie
  • Psychologiczna charakterystyka osób studiujących za granicą. Badania studentów z Polski i Ukrainy
  • Wybrane psychologiczne wyznaczniki poczucia jakości życia u osób dorosłych uzdolnionych plastycznie
  • Wybrane wyznaczniki zadowolenia z pracy u osób wykonujących zawody o różnym prestiżu społecznym
Prace magisterskie
  • Motywacja osiągnięć i temperament u studentów pedagogiki i ekonomii.
  • Wybrane aspekty funkcjonowania społecznego osób uzdolnionych twórczo. Badania studentów.
  • Motywacja osiągnięć i kompetencje społeczne u studentów psychologii i socjologii
  • Charakterystyka inteligencji emocjonalnej i kompetencji społecznych u więźniów
  • Motywacja osiągnięć i temperament u studentów psychologii oraz studentów kierunków ścisłych
  • Motywacja osiągnięć i inteligencja emocjonalna u studentów psychologii oraz studentów kierunków ścisłych
  • Temperament a satysfakcja z życia u osób w okresie średniej dorosłości.
  • Motywacja osiągnięć, nadzieja na sukces i satysfakcja z życia u studentów pedagogiki i ekonomii.
  • Osobowość i motywacja osiągnięć u studentów pedagogiki oraz studentów kierunków ścisłych.
  • Motywacja osiągnięć i satysfakcja z życia u studentów psychologii i socjologii.

2014

Rozprawy doktorskie
  • Psychospołeczne uwarunkowania poczucia jakości życia studentów z wysokimi osiągnięciami akademickimi
Prace magisterskie
  • Inteligencja emocjonalna i style radzenia sobie ze stresem u uczniów szkół gimnazjalnych o zróżnicowanym poziomie osiągnięć matematycznych
  • Inteligencja emocjonalna a style radzenia sobie ze stresem u studentów rozpoczynających i kończących studia magisterskie
  • Narcyzm i makiawelizm u osób uzdolnionych plastycznie
  • Preferowane style poznawcze oraz charakterystyka temperamentu u osób uprawiających szermierkę historyczną.
  • Temperament i style radzenia sobie ze stresem u studentów Psychologii i Informatyki
  • Poziom zdolności twórczych i psychotyzmu u osób uzdolnionych artystycznie.
  • Samoocena i inteligencja emocjonalna studentów uzdolnionych muzycznie
  • Osobowościowe korelaty twórczości u studentów animacji kultury

2013

Rozprawy doktorskie
  • Wybrane psychospołeczne korelaty wysokich osiągnięć szkolnych. Badania w Polsce i na Ukrainie
Prace magisterskie
  • Style radzenia sobie ze stresem i inteligencja emocjonalna u studentów kierunków społecznych i politechnicznych
  • Styl wyjaśniania zdarzeń a poziom uczuć pozytywnych i negatywnych oraz wyznawane wartości
  • Poczucie koherencji i samoocena osób starszych mieszkających w Domach Pomocy Społecznej, oraz mieszkających z rodzinami
  • Inteligencja emocjonalna i poczucie umiejscowienia kontroli u muzyków filharmonii i zespołów rockowych
  • Style radzenia sobie ze stresem i ocena poznawcza u artystów występujących publicznie
  • Styl humoru jako predyktor subiektywnego dobrostanu psychicznego
  • Samoocena i kompetencje społeczne uczniów szkół muzycznych.
  • Zasoby osobiste i poczucie satysfakcji z życia u wolontariuszy
  • Struktura motywacji osiągnięć i poczucie umiejscowienia kontroli u młodych kobiet z syndromem gotowości anorektycznej

2012

Rozprawy doktorskie
  • Psychologiczne uwarunkowania nieadekwatnych osiągnięć szkolnych uczniów zdolnych
  • Psychospołeczne uwarunkowania poczucia dobrostanu osób wybitnie zdolnych
Prace magisterskie
  • Struktura motywacji osiągnięć i przyszłościowa perspektywa czasowa u młodzieży uzdolnionej muzycznie
  • Poziom neurotyczności i zdolności twórcze a preferencje muzyczne
  • Funkcjonowanie społeczne uczniów o zróżnicowanym poziomie osiągnięć szkolnych
  • Relacje interpersonalne i satysfakcja z życia u studentów o różnym poziomie kompetencji temporalnych
  • Potrzeba aprobaty społecznej i samoocena uczniów uzdolnionych muzycznie i plastycznie
  • Style myślenia i inteligencja emocjonalna u aktorów improwizacji teatralnej oraz aktorów dramatycznych

2011

Prace magisterskie
  • Marzenia osób umierających na raka
  • Wybrane psychologiczne uwarunkowania podejmowania działalności politycznej
  • Motywacja osiągnięć i umiejscowienie kontroli u menedżerów
  • Style komunikowania się w percepcji małżonków
  • Niepokój egzystencjalny i lęk u osób o zróżnicowanym poziomie zdolności twórczych
  • Kompetencje społeczne i samoocena u osób o zróżnicowanym poziomie zdolności twórczych
  • Płeć psychologiczna a zdolności twórcze
  • Style poznawcze i style myślenia preferowane przez osoby twórcze

2010

Rozprawy doktorskie
  • Obraz własnego ciała a funkcjonowanie społeczne adolescentów
  • Operacje wyobrażeniowe u osób twórczych
Prace magisterskie
  • Zdolności twórcze aktorów teatrów amatorskich
  • Uzdolnienia twórcze i poziom lęku u uczniów z dysleksją
  • Struktura motywacji osiągnięć u liderów organizacji studenckich
  • Osobowość i style poznawcze osób uzdolnionych językowo

2009

Prace magisterskie
  • Techniki wychowawcze rodziców a nadzieja na sukces u młodzieży w okresie późnej adolescencji
  • Typ temperamentu a rodzaje błędów popełnianych przez kierowców
  • Osobowość a struktura celu i działania celowego-badania studentów
  • Płeć psychologiczna a inteligencja emocjonalna
  • Nadzieja na sukces i motywacja osiągnięć u studentów wybranych kierunków
  • Motywacja do uprawiania sportu u osób niepełnosprawnych
  • Struktura motywacji osiągnięć i nadzieja na sukces u przedsiębiorców

2008

Rozprawy doktorskie
  • Osobowościowe wyznaczniki preferencji ryzyka u osób uzdolnionych twórczo
  • Wybrane aspekty funkcjonowania społecznego uczniów zdolnych
Prace magisterskie
  • Struktura motywacji osiągnięć a style radzenia sobie ze stresem
  • Motywacja osiągnięć a typ relacji do Boga
  • Motywacja osiągnięć u studentów różnych kierunków studiów
  • Motywacja osiągnięć a skłonność do ryzyka
  • Motywacja osiągnięć i system wartości u Dorosłych Dzieci Alkoholików
  • Motywacja osiągnięć u osób utalentowanych plastycznie i muzycznie
  • Temperamentalne korelaty motywacji osiągnięć u osób odnoszących sukces zawodowy
  • Osobowościowe korelaty motywacji osiągnięć
  • Szczególne doświadczenia muzyczne u instrumentalistów i wokalistów.
  • Temperamentalne uwarunkowania motywacji osiągnięć
  • Poczucie kontroli i poziom autorytaryzmu a wybrane cechy mentalności politycznej Polaków.
  • Motywacja osiągnięć u artystów zawodowych i amatorów.
  • Struktura motywacji osiągnięć u przedstawicieli różnych grup zawodowych
  • Osobowościowe korelaty uczestnictwa w ruchach kultowych
  • System wartości i struktura motywacji osiągnięć u studentów
  • System wartości i poziom motywacji osiągnięć u osób w wieku średnim
  • Psychologiczne wyznaczniki sukcesu zawodowego
  • Style komunikowania się i motywacja osiągnięć u osób wykonujących różne zawody

2007

Rozprawy doktorskie
  • Procesy poznania utajonego u osób twórczych
Prace magisterskie
  • Wyobrażenia na temat miłości w różnych okresach życia.
  • Psychologiczna charakterystyka wzajemnych postaw Polaków i Niemców
  • Lokalizacja poczucia kontroli u uczniów o zróżnicowanym poziomie osiągnięć szkolnych.
  • Psychotyzm a ekspresja twórcza osób uzdolnionych plastycznie
  • Strategie samoregulacji nastroju u optymistów i pesymistów.
  • Hierarchia wartości a postawy wobec osób niepełnosprawnych.
  • Motywacja osiągnięć studentów wybranych kierunków studiów
  • Style myślenia a uleganie wpływowi społecznemu.
  • Poziom zdolności twórczych a rodzaj zainteresowań muzycznych.
  • Cechy osobowości a różnice indywidualne w realizowaniu związków przyjacielskich i rozumieniu przyjaźni.
  • Style przywiązywania się a poziom inteligencji emocjonalnej oraz lęku rozumianego jako cecha.
  • Style komunikacji interpersonalnej osób o różnym poziomie inteligencji emocjonalnej.
  • Wybrane aspekty relacji interpersonalnych uczniów o zróżnicowanym poziomie osiągnięć szkolnych
  • System wartości i motywacja osiągnięć u młodzieży muzycznie uzdolnionej

2006

Prace magisterskie
  • Poczucie osamotnienia u osób uzdolnionych artystycznie.
  • Środowisko rodzinne i jego zwiazek z wynikami w nauce uczniów szkół podstawowych.
  • Zjawisko nikotynizmu w życiu dorastającej młodzieży.
  • Potrzeba poszukiwania doznań a style myślenia
  • Współpraca nauczycieli z rodzicami szkoły podstawowej i jej wpływ na osiągnięcia szkolne uczniów.
  • Poczucie jakości życia oraz radzenie sobie ze stresem u osób bezrobotnych
  • Altruizm a podejmowanie działalności w wolontariacie.
  • Wybrane cechy środowiska rodzinnego uczniów o zróżnicowanym poziomie osiągnięć szkolnych w klasach gimnazjalnych I-III.
  • Funkcjonowanie jedynaków w społeczności szkolnej.
  • Poczucie sensu życia u osób piszących wiersze.
  • Pozycja społeczna ucznia zdolnego w klasie szkolnej.
  • Autorytet nauczyciela w opiniach uczniów gimnazjum.
  • Poziom myślenia twórczego a preferencje komizmu.
  • Oczekiwania kobiet i mężczyzn wobec miłości.
  • Wyobrażenie własnego małżeństwa i rodziny w badaniach młodzieży ponadgimnazjalnej.
  • Poczucie sensu życia u osób w podeszłym wieku uzdolnionych twórczo
  • Stereotyp osoby twórczej w percepcji różnych grup zawodowych.
  • Poczucie piękna u mężczyzn i kobiet. Badania porównawcze.
  • Znaczenie Internetu w opinii młodzieży ze szkół ponadgimnazjalnych.
  • Specyfika relacji z osobami z upośledzeniem umysłowym a postawy wobec nich.
  • Zjawisko agresji i formy jej przeciwdziałania wśród uczniów gimnazjum.
  • Atrakcyjność subkulturowych wzorów postępowania w percepcji młodzieży.
  • Agresja u młodzieży a środowisko zamieszkania.
  • Postawy młodzieży wobec osób niepełnosprawnych.
  • Wybrane aspekty komunikowania się osób w podeszłym wieku.
  • Nowa fala emigracyjna Polaków w Wielkiej Brytanii - badanie poczucia jakości życia.
  • Poziom altruizmu w wybranych grupach zawodowych.
  • Lęk przed przyszłością u osób bezrobotnych i pracujących.
  • Psychologiczne znaczenie relacji między dziadkami a wnukami.

2005

Rozprawy doktorskie
  • Poczucie jakości życia i jego wybrane psychospołeczne korelaty u mlodzieży z upośledzeniem umysłowym
  • Wybrane psychospołeczne korelaty powodzenia w kształceniu integracyjnym.
Prace magisterskie
  • Lęki osobowościowe u osób w podeszłym wieku.
  • Uwarunkowania kryzysu wypalenia zawodowego w opinii nauczycieli.
  • Obraz siebie u uczniów klas licealnych o zróżnicowanym poziomie inteligencji.
  • Postawy młodzieży gimnazjalnej wobec osób z upośledzeniem umysłowym w środowisku wiejskim i miejskim.
  • Obraz siebie i obraz własnego ciała u osób uprawiających taniec towarzyski.
  • Poziom zdolności twórczych a obraz siebie u osób w sytuacji kryzysowej.
  • Lęki osobowościowe a poczucie osamotnienia u młodzieży studiującej.
  • Ocena opisowa w świetle wypowiedzi uczniów,rodziców i nauczycieli.
  • Preferencje wartości u uczniów mających wysokie osiągnięcia matematyczne i humanistyczne.
  • Rola gier i zabaw w rehabilitacji dzieci z upośledzeniem umysłowym.
  • Środowisko zamieszkania a typ religijności - badania empiryczne młodzieży mieszkającej na wsi i w mieście.
  • Psychologiczna charakterystyka menadżerów na stanowiskach kierowniczych.
  • Osobowość twórcy w świetle teorii Analizy Transakcyjnej E. Berne.
  • Środowisko wychowawcze a zachowania agresywne u młodzieży w wieku gimnazjalnym.
  • Kryzys wartości u uczniów o zróżnicowanym poziomie osiągnięć szkolnych.
  • Sytuacja domowa i szkolna dziecka wychowującego się w rodzinie alkoholowej.
  • Przyczyny niepowodzeń i sukcesów szkolnych w opinii uczniów gimnazjum.
  • Rola Środowiskowego Domu Samopomocy w życiu osób z upośledzieniem umysłowym.
  • Obraz siebie a percepcja osób o zróżnicowanym poziomie inteligencji.
  • Opinie na temat mądrości w różnych okresach życia.
  • Samoświadomość u osób o zróżnicowanym poziomie zdolności twórczych.
  • Zdolności twórcze a osiągnięcia szkolne uczniów w klasach gimnazjalnych.
  • Motywy podejmowania działalności przez wolontariuszy.
  • Niektóre psychologiczne uwarunkowania osiągnięć szkolnych i pozaszkolnych.
  • Struktura znaczeń w improwizacji u muzyków jazzowych.
  • Percepcja postaw społecznych wobec młodzieży z grup subkulturowych.
  • Postawy nauczycieli wobec uczniów niepełnosprawnych.
  • System wartości a zachowania agresywne u uczniów klas licealnych.

2004

Rozprawy doktorskie
  • ,,Zainteresowania zawodowe i ich wybrane psychospołeczne korelaty u młodzieży z upośledzeniem umysłowym"
Prace magisterskie
  • Formy spedzania wolnego czasu przez uczniów szkół wiejskich
  • Charakterystyka wybranych zachowań społecznych dzieci w wieku przedszkolnym
  • Obraz siebie u osób mieszkających w Domach Pomocy Społecznej
  • Postawy rówieśnicze wobec dzieci z rodzin ubogich
  • Osobowościowe uwarunkowania przystępowania studentów do organizacji społeczno-politycznych.
  • Style myślenia studentów wybranych kierunków studiów.
  • Poczucie sensu życia u osób w wieku podeszłym na przykładzie pensjonariuszy Domu Pomocy Społecznej w Tarnobrzegu
  • Zjawisko agresji a proces wychowania młodzieży w opinii nauczycieli
  • Obraz siebie a poziom empatii. Badania studentów pedagogiki i informatyki.
  • Analiza trudności rodzin wychowujących dziecko z mózgowym porażeniem dzieciecym
  • Psychologiczna analiza przebiegu karier zawodowych wybranych współczesnych kompozytorek polskich.
  • Poziom empatii i poczucie osamotnienia młodzieży z klubu profilaktyczno-wychowawczego "Wzrastanie" w Łańcucie
  • Postawy uczniów klas gimnazjalnych wobec osób głuchych i słabo słyszących
  • Agresja i przemoc w szkole w opinii uczniów i nauczycieli klas gimnazjalnych
  • Problem bezdomności w opinii mieszkańców Rzeszowskiego Towarzystwa Pomocy im. św. Brata Alberta

2003

Rozprawy doktorskie
  • ,,Psychologiczne uwarunkowania zadowolenia z pracy zawodowej osób zdolnych"
Prace magisterskie
  • Style komunikowania się niepełnosprawnych osób o zróżnicowanym poziomie osiągnięć.
  • Rozumienie sukcesu u osób o zróżnocpowanym poziomie osiągnięć szkolnych.
  • Style komunikowania się osób uzdolnionych plastycznie. Style komunikowania się osób uzdolnionych plasttycznie. REI 03 VI 02 r.
  • Poczucie sensu życia u artystów w podeszłym wieku.

2002

Prace magisterskie
  • Osiągnięcia sportowe a stopień niepokoju u zawodników taekwondo i badmintona.
  • Potrzeba wrażeń a preferencja wartości u młodych poetów.
  • Style komunikacji a potrzeba doznawania wrażeń u podchorązych Wyższej Szkoły Oficerskiej Sił Powietrzynych.
  • Poczucie zmiany obrazu siebie u aktorów teatralnych.
  • Obraz siebie u młodzieży ze szkół prywatnych i państwowych.
  • Wrażliwość moralna dzieci uzdolnionyhc muzycznei.
  • Tendencja do akualizacji siebie a poczucie kontroli u młodzieży uzdolnionej plastycznie.
  • Wrażliwość moralna dzieci uzdolnionych plastycznie.
  • Style komunikacji osób uzależnionych od Internetu.