Grzegorz Wesołowski

dr Grzegorz Wesołowski

Wydział Nauk Społecznych - Instytut Dziennikarstwa i Zarządzania
Katedra Zarządzania Pracownikami w Organizacji

Stanowisko: Adiunkt posiadający stopień naukowy dr


2025


Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

  • Zachowania zakupowe polskich nabywców finalnych na rynku produktów spożywczych
    [w:] Miesięcznik Marketing i Rynek

2023

  • How do irresponsibility attributions affect organisational reputation? Evidence from the banking industry
    [Jak atrybucje nieodpowiedzialności wpływają na reputację organizacji? Wyniki badań przeprowadzonych w sektorze bankowym]
    [w:] International Journal of Bank Marketing
  • Determinanty decyzji zakupowych dotyczących produktów ekologicznych w opiniach młodych nabywców
    [w:] Miesięcznik Marketing i Rynek

  • Wygłoszenie referatu na konferencji krajowej

    • Determinanty decyzji zakupowych dotyczących produktów ekologicznych w opiniach młodych nabywców

    Odznaczenie krajowe państwowe

    • Medal Brązowy za Długoletnią Służbę

    2021


    Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

    • The Effect of Using Social Media in the Modern Marketing Communication on the Shaping an External Employer’s Image
      [Wpływ wykorzystania mediów społecznościowych we współczesnej komunikacji marketingowej na kształtowanie zewnętrznego wizerunku pracodawcy]
      [w:] Energies
    • Innowacje produktowe i marketingowe na rynku produktów spożywczych z perspektywy klientów
      [w:] Miesięcznik Marketing i Rynek

    2020


    Rozdział w recenzowanej książce naukowej

    • Determinanty rezygnacji nabywców finalnych z oferty produktów bankowych

    Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

    • Consumer Activism in Times of Economic Crisis and Recovery: A Cross-Country Analysis of the Role of Social Capital in Boycotting Products
      [Aktywność konsumentów w czasie kryzysu ekonomicznego i ożywienia gospodarczego Międzynarodowa analiza roli kapitału społecznego w bojkotowaniu produktów]
      [w:] European Research Studies Journal

    2019


    Rozdział w recenzowanej książce naukowej

    • Wyznaczniki dobrego pracodawcy w opiniach osób studiujących

    Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

    • Miejsce zewnętrznego wizerunku banku jako pracodawcy wśród determinant wyboru oferenta produktów bankowych
      [w:] Przedsiębiorczość i Zarządzanie

    Organizacja konferencji krajowej

    • Nowe Tendencje w Zarządzaniu

    Wspólna realizacja badań naukowych z ośrodkiem krajowym

    • "The effect of using social media in the modern marketing communication on the shaping an external employer’s image"

    Wykonawca w realizowanym projekcie finansowanym z budżetu KUL

    • Znaczenie kapitału społecznego w bojkotowaniu nieodpowiedzialnych przedsiębiorstw podczas kryzysu i koniunktury gospodarczej

    2018


    Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

    • Lojalność emocjonalna klientów wobec banku a jego zewnętrzny wizerunek jako pracodawcy
      [w:] Handel Wewnętrzny

    Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany

    • Propozycje nowych produktów spożywczych w opiniach nabywców finalnych
    • Lojalność behawioralna a zewnętrzny wizerunek banku jako pracodawcy
    • The core of new food products and the perception of the products by final buyers
      [Istota nowych produktów spożywczych a ich postrzeganie przez nabywców finalnych]

    Staż finansowany ze środków własnych

    • Staż naukowy

    Wyróżnienie krajowe

    • wyróżnienie Jury Konkursu oraz specjalne wyróżnienie Związku Banków Polskich w II edycji Konkursu o Nagrodę Rzecznika Finansowego na najlepszą pracę doktorską, magisterską, licencjacką i podyplomową z zakresu ochrony klienta na rynku finansowym

    2013


    Członkostwo w krajowej organizacji o charakterze naukowym

    • Polskie Towarzystwo Zarządzania Produkcją
    • Stowarzyszenie Księgowych w Polsce