dr Armen Grigoryan
Wydział Nauk Przyrodniczych i Technicznych - Instytut Matematyki, Informatyki i Architektury KrajobrazuKatedra Analizy Matematycznej
Stanowisko: Adiunkt posiadający stopień naukowy dr
Wypromowane prace dyplomowe
2023
Prace licencjackie
- Gra zręcznościowa 3D polegająca na jeździe samochodem po mieście, wykonana za pomocą Blendera i Unreal Engine
- Gra platformowa wykonana w Unity
- Gra zręcznościowa 2D wykonana za pomocą silnika gier Godot
- Gra wieloosobowa wykonana w Unity
- Aplikacja mobilna do śledzenia treningu siłowego wykonana w Javie
- Mobilna gra platformowa wykonana w Unity
- Aplikacja mobilna do prowadzenia statystyk wydarzeń sportowych wykonana w Kotlinie
- Dwuwymiarowa gra akcji wykonana w Unity
- Mobilna gra wyścigowa wykonana za pomocą Blendera i Unity
2022
Prace licencjackie
- Gra 3D wykonana w Unity polegająca na balansowaniu kulą
- Gra 2D wykonana za pomocą GIMPa, Blendera oraz Unity
- Gra FPS wykonana w Blenderze i Unity
- Gra polegająca na budowaniu miasta wykonana w Unity
- Gra turowa RPG wykonana w Unity
- Trójwymiarowa gra logiczna wykonana w Unity
- Gra zręcznościowa 3D wykonana w Blenderze i Unity
- Trójwymiarowa gra wyścigowa wykonana w Blenderze i Unity
2021
Prace licencjackie
- A third person action 3D game made with Unity and Autodesk 3ds Max
- A VR game made with Unity
- Economic simulation game made with Unity
- A web application using Bootstrap framework
- A recruiter chatbot created using BotMan framework and PHP
- A 2D platform game made with Unity
- An FPS target game made with Unity
2020
Prace licencjackie
- A messenger for Android mobile devices
- An image processing project with pattern recognition through convolutional neural networks and the You Only Look Once algorithm
- A single-page application using Spring Boot, Hibernate and Vue.js technologies
- A 3D golf game made with Unity and Blender
- An arcade mobile game made with Unity using C#
- Planet Against Plastic - a data organizer mobile application using the Spring Framework
2015
Prace licencjackie
- Funkcje eliptyczne
- Homotopia
- Rekurencje liniowe o współczynnikach zmiennych
- Liniowe układy dynamiczne
- Liczba rzeczywistych zer wielomianów rzeczywistych
- Formy kwadratowe półokreślone
- Układ ortogonalny Walsha
2012
Prace licencjackie
- Funkcje półciągłe
- Wzór sumacyjny Eulera
- Oszacowania wartości własnych macierzy
- Uogólnione metody sumowalności szeregów liczb rzeczywistych
2011
Prace licencjackie
- Analityczne metody obliczania całek niewłaściwych
- Niestandardowe kryteria zbieżności szeregów liczbowych
- Twierdzenia typu Diniego o zbieżności jednostajnej
- Przybliżone metody wyznaczania miejsc zerowych funkcji ciągłych
- Liczby Bernoulliego
- Charakteryzacja wybranych funkcji za pomocą równań funkcyjnych
Prace magisterskie
- Twierdzenie Jacksona o aproksymacji
- Symetryzacja Steinera zbiorów wypukłych
2010
Prace licencjackie
- Całka Riemanna-Stieltjesa
- Ekstrema warunkowe
- Dywergencja i rotacja pola wektorowego
- Całki zależne od parametru
- Reper Freneta
- Ciąg Fibonacciego i filotaksja
Prace magisterskie
- Zagadnienie Carathéodory'ego-Fejéra
- Obiektowe programowanie aplikacji internetowych
- Odwzorowania biholomorficzne
- Projektowanie prezentacji multimedialnych z wykorzystaniem pakietu beamer systemu LATEX
- Inwersja względem okręgu
- Metryzowalność
- Operatory sprzężone
- Problem Dirichleta
- Wacław Sierpiński - życie i twórczość
- Odwzorowanie harmoniczne wypukłe
- Aukcje pierwszej ceny
- Funkcje jednostajnie prawie okresowe
- Funkcje całkowite ograniczone na osi rzeczywistej
- Projekt aplikacji nawigacyjnej dla urządzeń mobilnych
- Zamkniętość układów w przestrzeniach unormowanych
- Nierówności dotyczące zbiorów wypukłych płaskich
- Projekt aplikacji sieciowej dla urządzeń mobilnych z ekranem dotykowym
- Zastosowania technologii bazodanowych i sieciowych w projekcie "Gra w szachy"
- Nierówności macierzowe
- Zastosowanie technologii Bluetooth w aplikacjach mobilnych
2009
Prace magisterskie
- Problematyka adaptacji systemów zarządzania treścią
- Modele wyceny opcji
- Metody wyszukiwań w abstrakcyjnych strukturach danych
- Równania hiperboliczne
- Twierdzenia o punktach stałych
2008
Prace licencjackie
- Drukowanie w systemie operacyjnym Microsoft Windows
- Bazodanowy projekt sklepu internetowego
- Problemy najkrótszych dróg
- Zastosowania własności kongruencji w przykładowych aplikacjach
- Aplikacja internetowa bazująca na wzorcu projektowym MVC
- Programowanie w Mathematice
- Projekt gry "Menadżer Piłkarski"
- Projekt aplikacji sklepu internetowego
Prace magisterskie
- Wybrane zagadnienia z Olimpiad Informatycznych w Polsce
- Zastosowania działań grup do problemów kolorowania
- Programowanie telefonów komórkowych z wykorzystaniem technologii Java ME
- Deterministyczne i niedeterministyczne metody sprawdzania pierwszości liczb
- Powierzchnie rozwijalne
- Lokalizacja zer pochodnej wielomianu
- Teoria eliminacji
- Techniki programowania procesów graficznych
- Przestrzenie rzutowe
- Krzywizna Gaussa a własności geometryczne powierzchni
- Testy wykrywania stabilności wielomianów
- Model Briefcase - projektowanie baz danych
2007
Prace magisterskie
- Metody sita
- Obwiednia rodziny krzywych
- Całki Eulera
- Tworzenie gier w trójwymiarowej grafice komputerowej
- Rozwiązania holomorficzne zagadnienia Cauchy'ego
2006
Prace magisterskie
- Promień wewnętrzny odwzorowań harmonicznych
- Aproksymacja funkcjami wymiernymi
- Aproksymacja funkcji ciągłych
- O liczbie zer pewnych wielomianów harmonicznych
- Hipoteza Krzyża a problem Saffa i Sheil-Smalla
2005
Prace licencjackie
- Zasady tworzenia aplikacji klient - serwer
- Teksturowanie w grafice komputerowej
- Wykrywanie kolizji w grafice komputerowej
- Zastosowanie technologii JavaScript do tworzenia stron internetowych
- Przekształcenia geometryczne w grafice komputerowej
- Minimalne drzewo spinające
- Metody implementacji cieni w grafice komputerowej
- Oświetlenie w grafice komputerowej
Prace magisterskie
- O krzywiźnie Gaussa pewnych powierzchni minimalnych
- Sieci przepływowe
- Modelowanie krzywych i powierzchni w grafice komputerowej
- Powierzchnie minimalne
2003
Prace licencjackie
- Całki eliptyczne
- Twierdzenie Dirchleta-Jordana
- Metapliki w grafice wektorowej
- Algorytmy rastrowe
- Iloczyny nieskończone
- Rzutowanie perspektywiczne w trójwymiarowej grafice komputerowej
- Zasadnicze twierdzenie algebry
- Okienkowanie i obcinanie w grafice komputerowej
- Elementy symulacji ruchu w grafice komputerowej
- Mapy bitowe w grafice rastrowej