dr Armen Grigoryan

Wydział Nauk Przyrodniczych i Technicznych - Instytut Matematyki, Informatyki i Architektury Krajobrazu
Katedra Analizy Matematycznej

Stanowisko: Adiunkt posiadający stopień naukowy dr

2023

Prace licencjackie
  • Gra zręcznościowa 3D polegająca na jeździe samochodem po mieście, wykonana za pomocą Blendera i Unreal Engine
  • Gra platformowa wykonana w Unity
  • Gra zręcznościowa 2D wykonana za pomocą silnika gier Godot
  • Gra wieloosobowa wykonana w Unity
  • Aplikacja mobilna do śledzenia treningu siłowego wykonana w Javie
  • Mobilna gra platformowa wykonana w Unity
  • Aplikacja mobilna do prowadzenia statystyk wydarzeń sportowych wykonana w Kotlinie
  • Dwuwymiarowa gra akcji wykonana w Unity
  • Mobilna gra wyścigowa wykonana za pomocą Blendera i Unity

2022

Prace licencjackie
  • Gra 3D wykonana w Unity polegająca na balansowaniu kulą
  • Gra 2D wykonana za pomocą GIMPa, Blendera oraz Unity
  • Gra FPS wykonana w Blenderze i Unity
  • Gra polegająca na budowaniu miasta wykonana w Unity
  • Gra turowa RPG wykonana w Unity
  • Trójwymiarowa gra logiczna wykonana w Unity
  • Gra zręcznościowa 3D wykonana w Blenderze i Unity
  • Trójwymiarowa gra wyścigowa wykonana w Blenderze i Unity

2021

Prace licencjackie
  • A third person action 3D game made with Unity and Autodesk 3ds Max
  • A VR game made with Unity
  • Economic simulation game made with Unity
  • A web application using Bootstrap framework
  • A recruiter chatbot created using BotMan framework and PHP
  • A 2D platform game made with Unity
  • An FPS target game made with Unity

2020

Prace licencjackie
  • A messenger for Android mobile devices
  • An image processing project with pattern recognition through convolutional neural networks and the You Only Look Once algorithm
  • A single-page application using Spring Boot, Hibernate and Vue.js technologies
  • A 3D golf game made with Unity and Blender
  • An arcade mobile game made with Unity using C#
  • Planet Against Plastic - a data organizer mobile application using the Spring Framework

2015

Prace licencjackie
  • Funkcje eliptyczne
  • Homotopia
  • Rekurencje liniowe o współczynnikach zmiennych
  • Liniowe układy dynamiczne
  • Liczba rzeczywistych zer wielomianów rzeczywistych
  • Formy kwadratowe półokreślone
  • Układ ortogonalny Walsha

2012

Prace licencjackie
  • Funkcje półciągłe
  • Wzór sumacyjny Eulera
  • Oszacowania wartości własnych macierzy
  • Uogólnione metody sumowalności szeregów liczb rzeczywistych

2011

Prace licencjackie
  • Analityczne metody obliczania całek niewłaściwych
  • Niestandardowe kryteria zbieżności szeregów liczbowych
  • Twierdzenia typu Diniego o zbieżności jednostajnej
  • Przybliżone metody wyznaczania miejsc zerowych funkcji ciągłych
  • Liczby Bernoulliego
  • Charakteryzacja wybranych funkcji za pomocą równań funkcyjnych
Prace magisterskie
  • Twierdzenie Jacksona o aproksymacji
  • Symetryzacja Steinera zbiorów wypukłych

2010

Prace licencjackie
  • Całka Riemanna-Stieltjesa
  • Ekstrema warunkowe
  • Dywergencja i rotacja pola wektorowego
  • Całki zależne od parametru
  • Reper Freneta
  • Ciąg Fibonacciego i filotaksja
Prace magisterskie
  • Zagadnienie Carathéodory'ego-Fejéra
  • Obiektowe programowanie aplikacji internetowych
  • Odwzorowania biholomorficzne
  • Projektowanie prezentacji multimedialnych z wykorzystaniem pakietu beamer systemu LATEX
  • Inwersja względem okręgu
  • Metryzowalność
  • Operatory sprzężone
  • Problem Dirichleta
  • Wacław Sierpiński - życie i twórczość
  • Odwzorowanie harmoniczne wypukłe
  • Aukcje pierwszej ceny
  • Funkcje jednostajnie prawie okresowe
  • Funkcje całkowite ograniczone na osi rzeczywistej
  • Projekt aplikacji nawigacyjnej dla urządzeń mobilnych
  • Zamkniętość układów w przestrzeniach unormowanych
  • Nierówności dotyczące zbiorów wypukłych płaskich
  • Projekt aplikacji sieciowej dla urządzeń mobilnych z ekranem dotykowym
  • Zastosowania technologii bazodanowych i sieciowych w projekcie "Gra w szachy"
  • Nierówności macierzowe
  • Zastosowanie technologii Bluetooth w aplikacjach mobilnych

2009

Prace magisterskie
  • Problematyka adaptacji systemów zarządzania treścią
  • Modele wyceny opcji
  • Metody wyszukiwań w abstrakcyjnych strukturach danych
  • Równania hiperboliczne
  • Twierdzenia o punktach stałych

2008

Prace licencjackie
  • Drukowanie w systemie operacyjnym Microsoft Windows
  • Bazodanowy projekt sklepu internetowego
  • Problemy najkrótszych dróg
  • Zastosowania własności kongruencji w przykładowych aplikacjach
  • Aplikacja internetowa bazująca na wzorcu projektowym MVC
  • Programowanie w Mathematice
  • Projekt gry "Menadżer Piłkarski"
  • Projekt aplikacji sklepu internetowego
Prace magisterskie
  • Wybrane zagadnienia z Olimpiad Informatycznych w Polsce
  • Zastosowania działań grup do problemów kolorowania
  • Programowanie telefonów komórkowych z wykorzystaniem technologii Java ME
  • Deterministyczne i niedeterministyczne metody sprawdzania pierwszości liczb
  • Powierzchnie rozwijalne
  • Lokalizacja zer pochodnej wielomianu
  • Teoria eliminacji
  • Techniki programowania procesów graficznych
  • Przestrzenie rzutowe
  • Krzywizna Gaussa a własności geometryczne powierzchni
  • Testy wykrywania stabilności wielomianów
  • Model Briefcase - projektowanie baz danych

2007

Prace magisterskie
  • Metody sita
  • Obwiednia rodziny krzywych
  • Całki Eulera
  • Tworzenie gier w trójwymiarowej grafice komputerowej
  • Rozwiązania holomorficzne zagadnienia Cauchy'ego

2006

Prace magisterskie
  • Promień wewnętrzny odwzorowań harmonicznych
  • Aproksymacja funkcjami wymiernymi
  • Aproksymacja funkcji ciągłych
  • O liczbie zer pewnych wielomianów harmonicznych
  • Hipoteza Krzyża a problem Saffa i Sheil-Smalla

2005

Prace licencjackie
  • Zasady tworzenia aplikacji klient - serwer
  • Teksturowanie w grafice komputerowej
  • Wykrywanie kolizji w grafice komputerowej
  • Zastosowanie technologii JavaScript do tworzenia stron internetowych
  • Przekształcenia geometryczne w grafice komputerowej
  • Minimalne drzewo spinające
  • Metody implementacji cieni w grafice komputerowej
  • Oświetlenie w grafice komputerowej
Prace magisterskie
  • O krzywiźnie Gaussa pewnych powierzchni minimalnych
  • Sieci przepływowe
  • Modelowanie krzywych i powierzchni w grafice komputerowej
  • Powierzchnie minimalne

2003

Prace licencjackie
  • Całki eliptyczne
  • Twierdzenie Dirchleta-Jordana
  • Metapliki w grafice wektorowej
  • Algorytmy rastrowe
  • Iloczyny nieskończone
  • Rzutowanie perspektywiczne w trójwymiarowej grafice komputerowej
  • Zasadnicze twierdzenie algebry
  • Okienkowanie i obcinanie w grafice komputerowej
  • Elementy symulacji ruchu w grafice komputerowej
  • Mapy bitowe w grafice rastrowej