mgr Agnieszka Amilkiewicz-Marek

Wydział Nauk Społecznych - Instytut Pedagogiki
Katedra Pedagogiki Specjalnej

Stanowisko: Asystent


2021


Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

  • Rola szkoły w profilaktyce i hamowaniu progresji przewlekłych chorób nerek u dzieci
    [w:] Roczniki Pedagogiczne
  • Kompetencje społeczno-emocjonalne uczniów z trudnościami i niepowodzeniami szkolnymi – badanie pilotażowe z zastosowaniem modelu TROS-KA.
    [w:] Niepełnosprawność. Dyskursy pedagogiki specjalnej

Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany

  • Rola rodziców w edukacji zdalnej uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w klasach trzecich
  • Ta sama choroba a różne doświadczenia szkolne- uczniowie z zespołem nerczycowym na pierwszym etapie kształcenia
  • Uczeń z przewlekłą chorobą nerek "incognito" w szkole ogólnodostępnej

2019


Wygłoszenie referatu na konferencji krajowej

  • Ćwiczenia logopedyczne mogą smakować

2018


Wygłoszenie referatu na konferencji międzynarodowej

  • Ta sama choroba a różne doświadczenia edukacyjne uczniów edukacji wczesnoszkolnej

Prezentacja na konferencji krajowej

  • Wartość życia w rodzinie doświadczającej choroby przewlekłej
  • Wczesna diagnoza logopedyczna u dzieci z zespołem nerczycowym jako czynnik chroniący w profilaktyce parasygmatyzmu interdentalnego

2017


Wygłoszenie referatu na konferencji krajowej

  • Doświadczenia rodzica dziecka z przewlekłą chorobą nerek – zespół nerczycowy
  • Uczeń z przewlekłą chorobą nerek „incognito” w szkole masowej