Agnieszka Żmuda

dr Agnieszka Żmuda

Wydział Nauk Społecznych - Instytut Psychologii
Katedra Psychologii Wychowawczej i Rodziny

Stanowisko: Asystent


2024


Recenzja artykułu naukowego

  • Psychosocial predictors of poor academic achievement among higher education students in Ethiopia over the last 10 years (2013-2022)
    [Psychospołeczne predyktory słabych osiągnięć w nauce wśród studentów szkół wyższych w Etiopii w ciągu ostatnich 10 lat (2013-2023)]

2023


Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

  • The role of the need for cognition in coping with difficulties – research review
    [Rola potrzeby poznania w radzeniu sobie z trudnościami – przegląd badań]
    [w:] Kwartalnik Naukowy Fides et Ratio
  • Psychosocial Determinants of the Need for Cognition in Individuals with High Academic Achievements
    [Psychospołeczne uwarunkowania potrzeby poznania u osób z wysokimi osiągnięciami akademickimi]
    [w:] Roczniki Psychologiczne

Recenzja artykułu naukowego

  • Artyści sztuki iluzji, aktorzy teatralni i ich poczucie jakości życia
  • Predictors of sense of quality of life and the moderating role of stage experience in a group of illusionists
    [Uwarunkowania jakości życia i moderująca rola doświadczenia scenicznego w grupie iluzjonistów]
  • Związek między chronotypem, efektem synchronizacji a funkcjami poznawczymi mierzonymi Wiedeńskim Systemem Testowym w grupie studentek psychologii - czy godzina badania ma znaczenie?

2022

  • Predictors of sense of quality of life and the moderating role of stage experience in a group of illusionists
    [Uwarunkowania jakości życia i moderująca rola doświadczenia scenicznego w grupie iluzjonistów]

  • Członkostwo w innej organizacji krajowej

    • Współpraca z Europejskim Domem Spotkań – Fundacją Nowy Staw przy realizacji Międzynarodowego Domu Spotkań w Nasutowie, tj. we współtworzeniu Rady Programowej

    2021


    Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

    • The Need for Cognition and Emotional Intelligence in Individuals with High Academic Achievements
      [Potrzeba poznania a inteligencja emocjonalna u osób z wysokimi osiągnięciami edukacyjnymi]
      [w:] Przegląd Psychologiczny (The Review of Psychology. Official Journal of the Polish Psychological Association)
    • Retrospektywnie spostrzegane postawy rodzicielskie a potrzeba poznania u osób z wysokimi osiągnięciami akademickimi
      [w:] PSYCHOLOGIA WYCHOWAWCZA
    • Mediacyjna rola inteligencji emocjonalnej w związkach temperamentu z potrzebą poznania u osób z wysokimi osiągnięciami akademickimi
      [w:] Polskie Forum Psychologiczne