dr Karolina Krzysztofik
Wydział Nauk Społecznych - Instytut PsychologiiKatedra Psychologii Pracy, Organizacji i Rehabilitacji Psychospołecznej
Stanowisko: Asystent
2024
Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany
- Sensory Experiences Questionnaire – 3.0 – Polish Version – Factorial Structure and Correlations With Temperamental Traits
[w:] Advances in Cognitive Psychology
2023
[Wybrane osobowe cechy oraz zatrudnienie jako predyktory nasilenia problemów psychospołecznych odczuwanych przez osoby z chorobą przewlekła]
[w:] International Journal of Environmental Research and Public Health
Wygłoszenie referatu na konferencji krajowej
- Polska wersja Kwestionariusza Doświadczeń Sensorycznych 3.0 - struktura czynnikowa i związki z cechami temperamentu
- System Oceny Zachowań Adaptacyjnych - ABAS 3
2022
Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany
- Emotion Recognition in Children With Autism Spectrum Disorder. Does Level of Sensory Responsiveness Matter?
[Rozpoznawanie emocji u dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Czy poziom reaktywności sensorycznej ma znaczenie?]
[w:] Advances in Cognitive Psychology - The Function of Occupational Activity for Health as Perceived by Chronically Ill People
[Funkcja aktywności zawodowej dla zdrowia spostrzegana przez osoby chore przewlekle]
[w:] International Journal of Environmental Research and Public Health
Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany
- Zmysły szeroko otwarte - percepcja osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w świetle współczesnych koncepcji neuropoznawczych
Prezentacja na konferencji krajowej
- Zabawa w udawanie u dzieci ze spektrum autyzmu - czy reaktywność sensoryczna ma znaczenie?
2021
Książka naukowa recenzowana
- Reaktywność sensoryczna i teoria umysłu. Zróżnicowane uwarunkowania nasilenia poszczególnych symptomów zaburzeń ze spektrum autyzmu (ASD)
Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany
- The role of speech comprehension in the early stages of theory of mind development in children with ASD
[Rola rozumienia mowy we wczesnych etapach rozwoju teorii umysłu u dzieci z ASD]
[w:] Psychologia Rozwojowa - Rozumienie mowy jako moderator związku rozpoznawania emocji z nasileniem symptomów zaburzeń ze spektrum autyzmu (ASD)
[w:] Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia,
2019
[w:] Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Psychologica
2018
[w:] Roczniki Pedagogiczne
[w:] Psychiatria Polska
2016
Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany
- Specjalne potrzeby edukacyjne uczniów z zaburzeniami z autystycznego spektrum (ASD) –teoretyczne podstawy i praktyczne wskazania
- Dylematy etyczne w refleksji nad sytuacją osób z niepełnosprawnością intelektualną
2015
Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany
- Udział teorii integracji sensorycznej w wyjaśnianiu przebiegu procesów neuropoznawczych u osób z autyzmem
[w:] Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Psychologica
Wygłoszenie referatu na konferencji krajowej
- Wybrane mechanizmy neuropoznawcze u osób z autyzmem - metodologia pomiaru
2014
2013
Artykuł nierecenzowany w czasopiśmie
- Co słyszy dziecko z autyzmem? Zaburzenia przetwarzania słuchowego u pięcioletniego chłopca z autyzmem
[w:] Integracja Sensoryczna