Znaczenie współpracy nauczycieli z rodzicami w kształtowaniu samodyscypliny dzieci w wieku przedszkolnym w świetle badań własnych
Relacje z rówieśnikami a rozwój mowy dzieci w opinii nauczycieli przedszkoli województwa podkarpackiego
Wykorzystanie elementów arteterapii we wspomaganiu rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym w opinii nauczycieli wychowania przedszkolnego
Oddziaływanie mediów na integralny rozwój i wychowanie dziecka w opinii rodziców i nauczycieli wybranych przedszkoli województwa lubelskiego
2023
Rozprawy doktorskie
Kompetencje emocjonalne i sposoby radzenia sobie w sytuacjach trudnych przez nauczycieli wychowania przedszkolnego
Profilaktyczna funkcja integralnego rozwoju i wychowania dziecka w rodzinie. Studium teoretyczno-empiryczne
2022
Prace magisterskie
Znaczenie środowiska rodzinnego w kształtowaniu postaw patriotycznych dzieci w wieku przedszkolnym w opinii rodziców i nauczycieli
Znaczenie zabawy w rozwoju i wychowaniu dziecka w wieku poniemowlęcym w opinii rodziców i opiekunów
Organizacja pracy w przedszkolu a relacje dzieci z rówieśnikami w czasie pandemii w opinii nauczycieli
Znaczenie wartości chrześcijańskich przekazywanych w rodzinach Domowego Kościoła Ruchu Światło - Życie dla religijnego wychowania dzieci w opinii rodziców
Znaczenie współpracy nauczyciela z rodzicami w przebiegu procesu adaptacji dziecka do przedszkola. Studium empiryczne
Rola rodziców i nauczycieli w kształtowaniu samodzielności dziecka w wieku przedszkolnym. Studium empiryczne
2021
Rozprawy doktorskie
Integralne wychowanie osoby we Wspólnocie "Wiara i Światło" na podstawie badań w wybranych polskich Wspólnotach
Prace magisterskie
Znaczenie edukacji przedszkolnej w rozwoju i wychowaniu dziecka na przykładzie wybranych przedszkoli integracyjnych
Wartość przeżywania macierzyństwa i ojcostwa dla integralnego rozwoju i wychowania dziecka w opinii rodziców dzieci w wieku przedszkolnym
2020
Prace magisterskie
Oczekiwania rodziców wobec nauczyciela wychowania przedszkolnego w wybranych placówkach Gminy Jabłonna
Znaczenie rodziny w integralnym rozwoju i wychowaniu dziecka w wieku przedszkolnym w opinii studentów Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego
Reklamy a funkcjonowanie dzieci w wieku przedszkolnym w opinii rodziców
Muzyka w stymulowaniu integralnego rozwoju i wychowania małego dziecka - studium empiryczne
Wychowawcze następstwa spożywania alkoholu przez dorosłych w obecności małego dziecka w rodzinie
2019
Rozprawy doktorskie
Integralny rozwój i wychowanie małego dziecka jako zadanie rodziców w katolickiej myśli pedagogicznej w Polsce XX wieku
Prace magisterskie
Znaczenie relacji małżeńskich w integralnym rozwoju dziecka w opinii studentów Instytutu Pedagogiki Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
Oddziaływanie mediów na integralny rozwój dzieci w wieku przedszkolnym w opinii rodziców
Integralne wychowanie dziecka w rodzinie patchworkowej
Wspomaganie integralnego rozwoju dziecka zdolnego w opinii nauczycieli przedszkoli w Lublinie
2017
Prace magisterskie
Edukacja matematyczna w integralnym rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym
Zaburzenia w rozwoju wychowanków Pogotowia Opiekuńczego w Lublinie. Studium przypadku
Znaczenie gier i zabaw w rozwoju i wychowaniu dziecka w wieku przedszkolnym w opinii nauczycieli edukacji przedszkolnej
Rola rodziców w opiece nad dzieckiem w świetle opinii społeczności lokalnej Gminy Gorzków
Rola ojca w rozwoju i edukacji małego dziecka w opinii studentów pedagogiki Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
Aktywność twórcza dzieci w edukacji przedszkolnej. Studium empiryczne
2016
Prace magisterskie
Wychowanie i opieka nad dzieckiem z autyzmem w rodzinie i szkole w świetle literatury przedmiotu
Metody i formy rozwijania czytelnictwa dzieci pięcioletnich na przykładzie wybranych przedszkoli województwa lubelskiego
Formy opieki i wychowania małego dziecka w Polsce w XX - XXI wieku
Gotowość dzieci sześcioletnich do podjęcia obowiązku szkolnego na podstawie badań własnych
Obraz nauczyciela u dzieci w wieku przedszkolnym na przykładzie Przedszkola Publicznego im. Janusza Korczaka w Parczewie
Rozwijanie aktywności twórczej dzieci w wieku przedszkolnym w wybranych przedszkolach województwa lubelskiego
Postawy rodzicielskie w wychowaniu dzieci w wieku przedszkolnym na przykładzie badań własnych
Oddziaływanie mediów na dzieci w wieku przedszkolnym w świetle badań własnych
2013
Prace licencjackie
Wybrane czynniki warunkujące adaptację dzieci trzyletnich w przedszkolu na przykładzie Publicznego Przedszkola nr. 73 w Lublinie
Znaczenie aktywności ruchowej w integralnym rozwoju i wychowaniu dziecka w wieku przedszkolnym. Na przykładzie Katolickiego Przedszkola im. Św. Franciszka z Asyżu w Lublinie.
Znaczenie zajęć plastycznych w integralnym rozwoju i wychowaniu dziecka w wieku przedszkolnym. Na przykładzie Przedszkola Niepublicznego im. „Przyjaciół Kubusia Puchatka” w Białej Podlaskiej.
Ideał wychowawcy w systemie prewencyjnym księdza Bosko na przykładzie wybranych przedszkoli Sióstr Salezjanek.
Zewnętrzne uwarunkowania edukacji przedszkolnej dziecka niesłyszącego. Na przykładzie Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej nr 55 dla Dzieci Niesłyszących i Słabo Słyszących im. Jana Pawła II w Lublinie.
Znaczenie wychowania zdrowotnego w społecznym funkcjonowaniu dziecka w wieku przedszkolnym. Na przykładzie przedszkola z Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Ślęzakach.
Oczekiwania rodziców wobec przedszkola. Na przykładzie Przedszkola przy Szkole Podstawowej im. Batalionów Chłopskich w Jaślikowie i Przedszkola Teatralnego nr 8 w Krasnymstawie.
Społeczne funkcjonowanie dzieci z trudnościami edukacyjnymi w wieku przedszkolnym . Na przykładzie Przedszkola w Zespole Szkół w Gręzówce.
Praca z dzieckiem zdolnym w przedszkolu. Na przykładzie Przedszkola Samorządowego w Woli Zarczyckiej
Aktywność twórcza dziecka w wychowaniu przez sztukę na przykładzie wybranych przedszkoli w Lublinie.
2012
Prace licencjackie
Znaczenie zabaw i gier dydaktycznych w edukacji społecznej 5 latka.
Znaczenie współpracy rodzica z nauczycielem w edukacji społecznej dziecka przedszkolnego
Liczba rodzeństwa, a funkcjonowanie dziecka w przedszkolu.
Relacje z rówieśnikami a samoocena dziecka 6 - letniego.
Funkcja bajek w edukacji przedszkolnej dziecka.
Adaptacja dziecka 3-letniego w warunkach przedszkolnych.
Relacje z rówieśnikami a rozwój mowy dziecka w wieku przedszkolnym.
Funkcje przedszkola w kształtowaniu wrażliwości muzycznej u dzieci 5-letnich