“AI, will you help?” How learners use Artificial Intelligence when writing. [„AI, pomożesz?” Jak uczniowie korzystają ze sztucznej inteligencji podczas pisania] [w:] XLinguae
Recenzja artykułu naukowego
Review of “Fostering a ‘Human with AI’ Approach for Evaluating Writing Skills”
Wygłoszenie referatu na konferencji międzynarodowej
Research on SL at English studies [Badania nad metodą Service Learning na przykładze studentów filologii angielskiej]
Wygłoszenie referatu na konferencji krajowej
"Badania naukowe nad Service Learning na przykładzie filologii angielskiej KUL"
Wykonawca w realizowanym projekcie finansowanym przez MEiN
„Najwyższa jakość doktorantów w Szkole Doktorskiej KUL w ramach Programu STER NAWA – umiędzynarodowienie szkół doktorskich.
Usługi dydaktyczne w kraju
Seminarium dla nauczycieli: Nowoczesne metody nauczania języków
2023
Książka naukowa recenzowana
On Reading in Trilingual Learners Conceptual, Educational and Pedagogical Arenas [O czytaniu u uczniów trójjęzycznych w obszarach koncepcyjnym, edukacyjnym i pedagogicznym.]
Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany
The Impact of Service-Learning on English Education. A Socio-Cultural Project as an Attempt to Increase Cultural Awareness [Wpływ Service Learning (nauki przez służbę) na edukację angielską. Projekt społeczno-kulturalny jako próba zwiększenia świadomości kulturowej] [w:] New Horizons in English Studies (ISSN: 2543-8980)
Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany
Speaking Strategies of Bilingual Learners: Use and Potential Problems [Strategie mówienia uczniów dwujęzycznych: zastosowanie i potencjalne problemy.]
Recenzja podręcznika akademickiego
"Język angielski dla historyków"
Wykonawca w realizowanym projekcie finansowanym przez NCBiR
"KUL- uczelnia bez barier"
2022
Recenzja artykułu naukowego
Specificity of Teaching Vocabulary to Primary School Students with Asperger’s Syndrome in ELT: Case Studies [Specyfika nauczania słownictwa uczniów szkół podstawowych z zespołem Aspergera w ELT: studia przypadków]
Wygłoszenie referatu na konferencji międzynarodowej
Speaking Skills in Bilingual Learners (Strategies mówienia w nauczaniu uczniów dwujęzycznych)
Wygłoszenie referatu na konferencji krajowej
The Role of Psycholinguistic Factors in Teaching Speaking to Bilinguals
Integrating Culture in Secondary Education. Project Ideas for Secondary Learners. (Integracja kultury w edukacji ponadpodstawowej.Pomysły projektów dla uczniów szkół średnich).
Wykonawca w realizowanym projekcie - organizacja międzynarodowa
LANGSKILL- Learning styles and preferences of deaf and hard of hearing student [LANGSKILL- Style i preferencje uczenia się uczniów niesłyszących i słabosłyszących]
Działania promocyjne na rzecz Uniwersytetu
Prowadzenie warsztatów kulturowo-językowych dla uczniów szkół podstawowych
2021
Wykonawca w realizowanym projekcie - organizacja międzynarodowa
"UNISERVITATE: Service-learning in Catholic Higher Education" ["UNISERVITATE: Uczenie się przez służbę w katolickim szkolnictwie wyższym”]
2018
Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany
Learning Strategies in Reading Comprehension of Trilingual Advanced Learners: Comparing L2 and L3 Study Habits.(Strategie uczenia się czytania ze zrozumieniem u trójjęzycznych zaawansowanych uczniów: porównanie nawyków uczenia się w L2 i L3). [Strategie uczenia się czytania ze zrozumieniem trójjęzycznych zaawansowanych uczniów: porównanie nawyków uczenia się L2 i L3.] [w:] Rivista di Psicolinguistica Applicata-Journal of Applied Psycholinguistics
2015
Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany
Exploring Factors that Influence Reading Comprehension Strategies among EFL Students. (Badanie czynników wpływających na strategie czytania ze zrozumieniem wśród uczniów EFL). [(Badanie czynników wpływających na strategie czytania ze zrozumieniem wśród uczniów EFL).]