
dr Agnieszka Żmuda
Wydział Nauk Społecznych - Instytut PsychologiiKatedra Psychologii Wychowawczej i Rodziny
Stanowisko: Asystent
2024
Recenzja artykułu naukowego
- Psychosocial predictors of poor academic achievement among higher education students in Ethiopia over the last 10 years (2013-2022)
[Psychospołeczne predyktory słabych osiągnięć w nauce wśród studentów szkół wyższych w Etiopii w ciągu ostatnich 10 lat (2013-2023)]
2023
Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany
- The role of the need for cognition in coping with difficulties – research review
[Rola potrzeby poznania w radzeniu sobie z trudnościami – przegląd badań]
[w:] Kwartalnik Naukowy Fides et Ratio - Psychosocial Determinants of the Need for Cognition in Individuals with High Academic Achievements
[Psychospołeczne uwarunkowania potrzeby poznania u osób z wysokimi osiągnięciami akademickimi]
[w:] Roczniki Psychologiczne
Recenzja artykułu naukowego
- Artyści sztuki iluzji, aktorzy teatralni i ich poczucie jakości życia
- Predictors of sense of quality of life and the moderating role of stage experience in a group of illusionists
[Uwarunkowania jakości życia i moderująca rola doświadczenia scenicznego w grupie iluzjonistów] - Związek między chronotypem, efektem synchronizacji a funkcjami poznawczymi mierzonymi Wiedeńskim Systemem Testowym w grupie studentek psychologii - czy godzina badania ma znaczenie?
2022
[Uwarunkowania jakości życia i moderująca rola doświadczenia scenicznego w grupie iluzjonistów]
Członkostwo w innej organizacji krajowej
- Współpraca z Europejskim Domem Spotkań – Fundacją Nowy Staw przy realizacji Międzynarodowego Domu Spotkań w Nasutowie, tj. we współtworzeniu Rady Programowej
2021
Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany
- The Need for Cognition and Emotional Intelligence in Individuals with High Academic Achievements
[Potrzeba poznania a inteligencja emocjonalna u osób z wysokimi osiągnięciami edukacyjnymi]
[w:] Przegląd Psychologiczny (The Review of Psychology. Official Journal of the Polish Psychological Association) - Retrospektywnie spostrzegane postawy rodzicielskie a potrzeba poznania u osób z wysokimi osiągnięciami akademickimi
[w:] PSYCHOLOGIA WYCHOWAWCZA - Mediacyjna rola inteligencji emocjonalnej w związkach temperamentu z potrzebą poznania u osób z wysokimi osiągnięciami akademickimi
[w:] Polskie Forum Psychologiczne