Publikacje: Ostatnio dodane
Nazwa|Typ|Rok
Autor
Teachers faced with students’ addiction to mobile phones - educational recommendations for creating an "offline culture" [Nauczyciele wobec uczniów uzależnionych od telefonu komórkowego – rekomendacje edukacyjne w sprawie tworzenia „kultury of line”]
Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany
Rok: 2025
pedagogika
dr Lidia Pietruszka
Rodzice jako uczestnicy procesu oceny funkcjonalnej
Rozdział w recenzowanej książce naukowej
Rok: 2025
pedagogika
dr Agnieszka Amilkiewicz-Marek
Pedagogical Criteria for the Adaptation of Artificial Intelligence to the Educational Process [Pedagogiczne kryteria adaptacji sztucznej inteligencji do procesu wychowawczego]
Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany
Rok: 2024
pedagogika
Ks. dr hab. Marek Jeziorański prof. KUL
Szkoła jako miejsce azylu w opinii uczniów szkół podstawowych z Polski i Ukrainy
Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany
Rok: 2024
pedagogika
dr Ewelina Szlachta
Функциональная оценка в инклюзивном образовании – теоретические основы и процедура использования Анкеты Школьной Функциональной Оценки. [Ocena funkcjonalna w edukacji włączającej – założenia teoretyczne i procedura stosowania Kwestionariusza Szkolnej Oceny Funkcjonalnej]
Książka naukowa recenzowana
Rok: 2024
pedagogika
dr hab. Ewa Domagała-Zyśk prof. KUL
Функціональне оцінювання в інклюзивній освіті – теоретичні положення та порядок використання Опитувальника функціонального оцінювання школи [Ocena funkcjonalna w edukacji włączającej – założenia teoretyczne i procedura stosowania Kwestionariusza Szkolnej Oceny Funkcjonalnej]
Książka naukowa recenzowana
Rok: 2024
pedagogika
dr hab. Ewa Domagała-Zyśk prof. KUL
Ocena funkcjonalna w edukacji włączającej – założenia teoretyczne i procedura stosowania Kwestionariusza Szkolnej Oceny Funkcjonalnej
Książka naukowa recenzowana
Rok: 2024
pedagogika
dr hab. Ewa Domagała-Zyśk prof. KUL
Proces aplikacji myśli pedagogicznej Edmunda Bojanowskiego we współczesnej edukacji w Polsce i na świecie – efekt synergii teorii i praktyki pedagogicznej
Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany
Rok: 2024
pedagogika
S. dr hab. Maria Opiela prof. KUL
The value of Catholic early childhood education – the role of parents and kindergarten as perceived by Ukrainian women [Wartość katolickiej edukacji dziecka - rola rodziców i przedszkola w opinii kobiet z Ukrainy]
Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany
Rok: 2024
pedagogika
S. dr hab. Maria Opiela prof. KUL
Przebaczająca miłość w życiu i działalności bł. kard. Stefana Wyszyńskiego
Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany
Rok: 2024
pedagogika
prof. dr hab. Alina Rynio
Features of the Implementation of E-Learning in the Training of Future Teachers [Cechy wdrażania e-learningu w kształceniu przyszłych nauczycieli]
Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany
Rok: 2024
pedagogika
dr hab. Piotr Magier
Features of the Implementation of E-Learning in the Training of Future Teachers, [Cechy wdrożenia e-learningu w szkoleniu przyszłych nauczycieli]
Rozdział w recenzowanej książce naukowej
Rok: 2024
pedagogika
dr Marta Buk-Cegiełka
Features of the Implementation of E-Learning in the Training of Future Teachers [Features of the Implementation of E-Learning in the Training of Future Teachers]
Rozdział w recenzowanej książce naukowej
Rok: 2024
pedagogika
dr Ewelina Szlachta
Forming phonetic memory in the cognitive process of children and adults – reflections from research [Kształtowanie pamięci fonetycznej w procesie poznawczym dzieci i dorosłych – refleksje z badań]
Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany
Rok: 2024
językoznawstwopedagogika
dr Barbara Borowska
Edukacja dla zrównoważonego rozwoju z perspektywy rozwiązań niemieckich
Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany
Rok: 2024
pedagogika
dr Iwona Szewczak
Ideał jako kategoria pedagogiczna
Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany
Rok: 2024
pedagogika
dr hab. Piotr Magier
Kształtowanie kompetencji kluczowych w edukacji matematycznej i przyrodniczej uczniów klas I-III w świetle teorii integralnego rozwoju człowieka
Książka naukowa recenzowana
Rok: 2024
pedagogika
dr Marta Buk-Cegiełka
Rola działalności wolontarystycznej w wychowaniu do odpowiedzialności
Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany
Rok: 2024
pedagogika
prof. dr hab. Alina Rynio
Wychowanie w perspektywie 'wewnętrznego obrazu'
Rozdział w recenzowanej książce naukowej
Rok: 2024
pedagogika
Ks. dr hab. Marek Jeziorański prof. KUL
ETHICS AND/OR RELIGION AT SCHOOL. CORRELATION OR COMPETITION? ANALYSIS OF STUDENTS' OPINIONS [Etyka i/lub religia w szkole. Korelacja czy konkurencja? Analiza opinii uczniów]
Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany
Rok: 2024
pedagogika
dr Marta Buk-Cegiełka
Antropologia filozoficzna u podstaw pedagogiki
Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany
Rok: 2024
pedagogika
dr hab. Piotr Magier
Olimpizm jako dobro obiektywne czy rzeczywistość wartościowana?
Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany
Rok: 2024
pedagogika
Ks. prof. dr hab. Marian Nowak
Kategorie celu i celowości w pedagogice
Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany
Rok: 2024
pedagogika
dr hab. Piotr Magier
Szkoła środowiskowa i szkoła w środowisku - dwie strategie rozwojowe szkoły wiejskiej i jej podmiotów
Rozdział w recenzowanej książce naukowej
Rok: 2024
pedagogika
prof. dr hab. Krystyna Chałas
Radość z uczenia się języka obcego studentów niesłyszących i słabosłyszących
Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany
Rok: 2024
pedagogika
dr hab. Ewa Domagała-Zyśk prof. KUL
Sekularyzm i powiązane z nim idee w kontekście wpływu na wychowanie człowieka
Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany
Rok: 2024
pedagogika
Ks. dr Jerzy Król
Wsparcie dla studentów z niepełnosprawnościami i specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w Szwecji.
Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany
Rok: 2024
pedagogika
dr hab. Ewa Domagała-Zyśk prof. KUL
Parents and Teachers in the Process of Functional Assessment on the Example of Assessment of Adaptive Skills of Children and Adolescents with Hearing Impairment [Parents and Teachers in the Process of Functional Assessment on the Example of Assessment of Adaptive Skills of Children and Adolescents with Hearing Impairment]
Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany
Rok: 2024
pedagogika
dr hab. Ewa Domagała-Zyśk prof. KUL
Enhancing Listening Skills of Hard of Hearing Learners [Usprawnianie umiejętności słuchania osób słabosłyszących. ]
Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany
Rok: 2024
pedagogika
dr hab. Ewa Domagała-Zyśk prof. KUL
Profesor Teresa Kukołowicz – pedagog nieustannie inspirująca
Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany
Rok: 2024
pedagogika
dr hab. Ewa Domagała-Zyśk prof. KUL
Ogółem w bazie dostępnych jest: 43681 zweryfikowanych pozycji.