Publikacje: Ostatnio dodane
Nazwa|Typ|Rok
Autor
Rodzice jako uczestnicy procesu oceny funkcjonalnej
Rozdział w recenzowanej książce naukowej
Rok: 2025
pedagogika
dr Agnieszka Amilkiewicz-Marek
Pedagogical Criteria for the Adaptation of Artificial Intelligence to the Educational Process [Pedagogiczne kryteria adaptacji sztucznej inteligencji do procesu wychowawczego]
Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany
Rok: 2024
pedagogika
Ks. dr hab. Marek Jeziorański prof. KUL
Szkoła jako miejsce azylu w opinii uczniów szkół podstawowych z Polski i Ukrainy
Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany
Rok: 2024
pedagogika
dr Ewelina Szlachta
Proces aplikacji myśli pedagogicznej Edmunda Bojanowskiego we współczesnej edukacji w Polsce i na świecie – efekt synergii teorii i praktyki pedagogicznej
Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany
Rok: 2024
pedagogika
S. dr hab. Maria Opiela prof. KUL
Features of the Implementation of E-Learning in the Training of Future Teachers [Cechy wdrażania e-learningu w kształceniu przyszłych nauczycieli]
Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany
Rok: 2024
pedagogika
dr hab. Piotr Magier
Features of the Implementation of E-Learning in the Training of Future Teachers, [Cechy wdrożenia e-learningu w szkoleniu przyszłych nauczycieli]
Rozdział w recenzowanej książce naukowej
Rok: 2024
pedagogika
dr Marta Buk-Cegiełka
Features of the Implementation of E-Learning in the Training of Future Teachers [Features of the Implementation of E-Learning in the Training of Future Teachers]
Rozdział w recenzowanej książce naukowej
Rok: 2024
pedagogika
dr Ewelina Szlachta
Edukacja dla zrównoważonego rozwoju z perspektywy rozwiązań niemieckich
Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany
Rok: 2024
pedagogika
dr Iwona Szewczak
Ideał jako kategoria pedagogiczna
Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany
Rok: 2024
pedagogika
dr hab. Piotr Magier
Kształtowanie kompetencji kluczowych w edukacji matematycznej i przyrodniczej uczniów klas I-III w świetle teorii integralnego rozwoju człowieka
Książka naukowa recenzowana
Rok: 2024
pedagogika
dr Marta Buk-Cegiełka
Wychowanie w perspektywie 'wewnętrznego obrazu'
Rozdział w recenzowanej książce naukowej
Rok: 2024
pedagogika
Ks. dr hab. Marek Jeziorański prof. KUL
ETHICS AND/OR RELIGION AT SCHOOL. CORRELATION OR COMPETITION? ANALYSIS OF STUDENTS' OPINIONS [Etyka i/lub religia w szkole. Korelacja czy konkurencja? Analiza opinii uczniów]
Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany
Rok: 2024
pedagogika
dr Marta Buk-Cegiełka
Antropologia filozoficzna u podstaw pedagogiki
Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany
Rok: 2024
pedagogika
dr hab. Piotr Magier
Olimpizm jako dobro obiektywne czy rzeczywistość wartościowana?
Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany
Rok: 2024
pedagogika
Ks. prof. dr hab. Marian Nowak
Kategorie celu i celowości w pedagogice
Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany
Rok: 2024
pedagogika
dr hab. Piotr Magier
Szkoła środowiskowa i szkoła w środowisku - dwie strategie rozwojowe szkoły wiejskiej i jej podmiotów
Rozdział w recenzowanej książce naukowej
Rok: 2024
pedagogika
prof. dr hab. Krystyna Chałas
Błogosławiony ks. Jerzy Popiełuszko w służbie etosu "Solidarności"
Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany
Rok: 2024
pedagogika
prof. dr hab. Alina Rynio
ACTIVITY-BASED RESEARCH AS A STRATEGY FOR AXIOLOGICAL EDUCATION AND EDUCATION TOWARDS VALUES [BADANIA AKTYWNOŚCI JAKO STRATEGIA EDUKACJI AKSJOLOGICZNEJ I WYCHOWANIA KU WARTOŚCIOM]
Rozdział w recenzowanej książce naukowej
Rok: 2024
pedagogika
prof. dr hab. Krystyna Chałas
Poglądy na naukę czytania w edukacji przedszkolnej na podstawie ustaw, rozporządzeń i treści programowych w latach 1970-2020
Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany
Rok: 2024
pedagogika
dr Barbara Borowska
O potrzebie uprawiani apedagogiki chrześcijańskiej
Rozdział w recenzowanej książce naukowej
Rok: 2024
pedagogika
dr hab. Piotr Magier
Motivation for Self-Development and Formation of Professional Competence Under the Conditions of the Digital Economy [Motywacja do samorozwoju i kształtowania kompetencji zawodowych w warunkach gospodarki cyfrowej]
Rozdział w recenzowanej książce naukowej
Rok: 2024
pedagogika
prof. dr hab. Krystyna Chałas
Metateretyczne podstawy teorii wychowania. Wybrane aspekty
Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany
Rok: 2024
pedagogika
dr hab. Piotr Magier
Pedagogiczne przesłanie Kardynała Stefana Wyszyńskiego polskiego błogosławionego
Książka naukowa recenzowana
Rok: 2024
pedagogika
prof. dr hab. Alina Rynio
Udział prof. Teresy Kukołowicz w rozwoju pedagogiki rodziny
Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany
Rok: 2024
pedagogika
S. dr hab. Maria Opiela prof. KUL
Katechizm według bł. Edmunda Bojanowskiego
Recenzja naukowa w czasopiśmie
Rok: 2024
pedagogika
dr hab. Wiesław Partyka prof. KUL
Filozofowanie z uczniem w młodszym wieku szkolnym w procesie wspierania działań wychowawczo- dydaktycznych
Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany
Rok: 2024
pedagogika
dr Ewelina Szlachta
Pedagogika rodziny w badaniach ks. prof. Józefa Wilka
Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany
Rok: 2024
pedagogika
Ks. dr hab. Marek Jeziorański prof. KUL
Szkoły parafialne na wsi jako odpowiedź Kościoła na własne i społeczne potrzeby edukacyjne od średniowiecza do upadku Rzeczypospolitej. Zarys problematyki
Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany
Rok: 2024
historiapedagogika
Ks. dr Adam Orczyk
System kształcenia uczniów uzdolnionych w Polsce i jego efekty (studium przypadku liceów zrzeszonych w Towarzystwie Szkół Twórczych (TST)
Rozdział w recenzowanej książce naukowej
Rok: 2024
pedagogika
dr Marta Buk-Cegiełka
System kształcenia uczniów uzdolnionych w Polsce i jego efekty (studium przypadku liceów zrzeszonych w Towarzystwie Szkół Twórczych (TST)
Rozdział w recenzowanej książce naukowej
Rok: 2024
pedagogika
prof. dr hab. Krystyna Chałas
Ogółem w bazie dostępnych jest: 43221 zweryfikowanych pozycji.