dr hab. Agnieszka Łukasik-Turecka (prof. KUL)
Wydział Nauk Społecznych - Instytut Nauk o Polityce i AdministracjiKatedra Systemów Politycznych i Komunikowania Międzynarodowego
Stanowisko: Profesor KUL
Wypromowane prace dyplomowe
2023
Prace magisterskie
- Postrzeganie władz państwowych Rzeczypospolitej Polskiej w kontekście bezpieczeństwa w mediach społecznościowych
- Fake news jako zagrożenie bezpieczeństwa państwa w opinii użytkowników mediów społecznościowych.
- Wykorzystanie mediów społecznościowych w kreacji wizerunku Sił Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej na przykładzie Wojsk Lądowych
- Wykorzystanie mediów społecznościowych przez Wojska Obrony Terytorialnej na przykładzie Facebooka
- Wojna hybrydowa na granicy polsko-białoruskiej w nowych mediach
- Nowe media jako czynnik bezpieczeństwa publicznego w Polsce w dobie pandemii COVID-19
- Kreowanie bezpieczeństwa społecznego w przekazach medialnych dotyczących pandemii COVID-19 w Polsce
2022
Prace magisterskie
- Rola mediów społecznościowych w dobie pandemii COVID-19
- Postrzeganie zagrożeń w cyberprzestrzeni przez młodych ludzi w Polsce
- Komunikowanie kryzysowe na przykładzie awarii w oczyszczalni ścieków "Czajka" w 2020 roku
- Relacje między systemem medialnym a bezpieczeństwem państwa. Wybrane zagadnienia
- Medialny wymiar terroryzmu samobójczego w XXI wieku
2021
Prace magisterskie
- Wykorzystanie mediów społecznościowych w działaniach prewencyjnych Policji w Polsce na przykładzie Facebooka
- Fake news jako współczesne zagrożenie dla porządku publicznego w Polsce w XXI wieku
- Rola mediów w zarządzaniu kryzysowym na przykładzie województw lubelskiego i podkarpackiego
- Media jako czynnik zachowania bezpieczeństwa w odniesieniu do przestępstw kryminalnych w XXI wieku w Polsce
- Rola mediów społecznościowych w sytuacjach kryzysowych na przykładzie Polski
- Wykorzystanie nowych mediów w działaniach prewencyjnych Państwowej Straży Pożarnej w Polsce
- Medialny obraz korupcji w Polsce w XXI wieku
- Rola mediów w redukowaniu skutków klęsk żywiołowych w Polsce po 1989 roku
2015
Prace licencjackie
- Narzędzia komunikowania politycznego samorządowej kampanii wyborczej 2014 roku w Lublinie
- Profile kandydatów na Prezydenta Miasta Lublin na Facebooku w samorządowej kampanii wyborczej 2014 roku
- Internet jako narzędzie komunikowania politycznego w samorządowej kampanii wyborczej na Lubelszczyźnie w 2014 roku
- Wizerunek Władimira Putina na łamach polskich tygodników opiniotwórczych w dobie kryzysu ukraińskiego
- Internetowa reklama wyborcza w kampanii do Parlamentu Europejskiego w 2014 roku w Polsce
- Zewnętrzna reklama wyborcza w trakcie samorządowej kampanii wyborczej w 2014 roku w Lublinie
- Reklama komercyjna a reklama polityczna i wyborcza. Analiza porównawcza
- Telewizyjna reklama wyborcza na przykładzie spotów emitowanych w TVP Lublin w trakcie samorządowej kampanii wyborczej w 2014 roku
- Wizerunek Dmitrija Miedwiediewa na łamach polskich tygodników opiniotwórczych w okresie jego prezydentury.
2013
Prace licencjackie
- Kreowanie wizerunku medialnego Władimira Putina
- Parlamentarna kampania wyborcza partii: Platforma Obywatelska oraz Prawo i Sprawiedliwość w 2007 roku.
- Parlamentarna kampania wyborcza 2005 roku w Polsce
- Parlamentarna kampania wyborcza partii Prawo i Sprawiedliwość w 2011 roku.
- Audytywna reklama wyborcza na przykładzie spotów emitowanych w Programie III Polskiego Radia w parlamentarnej kampanii wyborczej 2011 roku
- Marketing polityczny w prezydenckiej kampanii wyborczej Baracka Obamy w 2012 roku
- Kształtowanie się przywództwa politycznego na przykładzie Janusza Palikota
- Wizerunek medialny Prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego przed i po katastrofie smoleńskiej
2012
Prace licencjackie
- Kampania wyborcza partii "Polska Jest Najważniejsza" w VI okręgu wyborczym w wyborach parlamentarnych 2011 roku
- Wizerunek medialny Andrzeja Leppera i Janusza Palikota. Analiza porównawcza
- Wizerunek medialny Janusza Palikota
- Marketing polityczny w prezydenckiej kampanii wyborczej Baracka Obamy w 2008 roku
- Parlamentarna kampania wyborcza 2011 roku na łamach wybranych tygodników opiniotwórczych
- Metody i techniki marketingowe zastosowane w prezydenckiej kampanii wyborczej Richarda Nixona w 1968 roku
- Komunikacja niewerbalna w prezydenckiej kampanii wyborczej 2005 roku
- Wizerunek medialny Donalda Tuska
- Wizerunek Platformy Obywatelskiej w kampanii parlamentarnej 2011. Analiza wybranych tygodników
- Kobiety w polityce. Analiza porównawcza wizerunku medialnego Magdaleny Gąsior-Marek i Joanny Muchy
- Wpływ katastrofy smoleńskiej na prezydencką kampanię wyborczą w 2010 roku