mgr szt. Paweł Łuciuk

Wydział Matematyki, Informatyki i Architektury Krajobrazu - Instytut Matematyki i Informatyki
Katedra Sztucznej Inteligencji

Stanowisko: Asystent

Unreal Engine:

Assety do pobrania: https://mab.to/9fRdj75Pp

Assety 2: https://mab.to/44n2knalw 

 

Aktualny Projekt:

Laboratorium 3 rok: https://mab.to/wGQ7xIb2x 

Laboratorium 4 rok: https://mab.to/epcGGvlJA 

 

Blender - płot: https://mab.to/oWe5zOXmm 

 

 

Grafika komputerowa - semestr 2:

Zajęcia 1 - zdjęcia do obróbki Photoshop01-zdjecia 

 

Materiały do pobrania na potrzeby projektu 3D:

rzut_pokoju

https://tommypapaioannou.wordpress.com/2016/12/08/alpha-chair-4th-andreu-world-design-competition-2/

 

Tutorial - model 3D krzesła:

tutorial-krzeslo

krzeslo_-_rzuty

krzeslo - model

krzesło https://mab.to/2oqVA511P 

 

Tutoriale do pracy zaliczeniowej:

Podstawy modelowania:

https://youtu.be/T0RYF0snR2w

https://youtu.be/qSkYRtk_tac

 

Mapowanie UV:

https://youtu.be/22aNXeAk0Nw

https://youtu.be/32DOQf443ow

 

Materiały w silniku renderującym Cycles:

https://youtu.be/bFGEhPsWN10

https://youtu.be/f5Gb1VK98Wc

https://youtu.be/izqZe8s_Jmw

https://youtu.be/4H5W6C_Mbck

 

Oświetlenie HDRI:

https://youtu.be/fI_FMa-8w50

 

Strony z teksturami:

https://www.poliigon.com/

https://freepbr.com/

https://hdrihaven.com/

 

Animacje komputerowe - semestr 6:

 

1. Tworzenie materiałów PBR dla silnika Cycles w programie Blender:

https://youtu.be/4H5W6C_Mbck

https://youtu.be/aH6XPsEmozk

 

2. Wprowadzenie do projektu zaliczeniowego - animowany teledysk

teledyski_-_przyklady

 

3. Podstawowe techniki animacji w programie Blender.

https://youtu.be/cp0jwXDuOow

https://youtu.be/tK6PsziFCuY

https://youtu.be/oBh8N4wWwcM

 

4. Synchronizacja obrazu z dźwiękiem za pomocą markerów, przełączanie kamery, postawy compositingu.

https://youtu.be/zAtJ8qZ6EnU

https://youtu.be/CxNeMMZs_sM