Czynniki popularności seriali anime na przykładzie „One Piece”
Znaczenie wybranych kampanii społecznych w poszerzaniu wiedzy o depresji
Marketing sportowy na przykładzie klubu żużlowego Platinum Motor Lublin w latach 2019-2023
Czynniki kształtowania popularności instagramowego kanału podróżniczego „Elias i Kajsa”
Obraz rodziny kreowany w reklamach marek kosmetycznych na przykładzie Bambino, Avon, Rossman w 2023 roku
Techniki autoprezentacji wykorzystywane przez uczestników debaty wyborczej emitowanej w TVP w 2023 roku
Instagram jako narzędzie budowania marki na przykładzie Hairy Tale Cosmetics
Techniki zaangażowania społecznego i autentyczności w budowaniu marki osobistej na przykładzie instagramowego kanału Martyny Wojciechowskiej
Budowanie marki osobistej w mediach społecznościowych na przykładzie kont Julii Kubiak
Wpływ influencerów na decyzje konsumpcyjne w opiniach młodych dorosłych
Obraz kobiety w kontekście nurtu body positive na przykładzie instagramowych kont Ogi Ugonoh i Natalii Szymaniec-Szłamas
Techniki promocyjne wykorzystywane przez Dolnośląski Inspektorat Ochrony Zwierząt na Instagramie w okresie drugiego półrocza 2023 roku
Prace magisterskie
Kreowanie wizerunku banku PKO BP w 2022 i 2023 roku
Marketing sportowy na przykładzie klubów piłkarskich Motor Lublin oraz Avia Świdnik w 2023 roku
Medialny obraz osób z zaburzeniami psychicznymi upowszechniany na łamach "Faktu" i "Gazety Wyborczej" w 2020 i 2023 roku
2023
Prace licencjackie
Budowanie marki narodowej na przykładzie kampanii realizowanych przez Polską Fundację Narodową
Zmiana treści i form reklamy marki Max Factor
Budowanie marki osobistej Sławomira Mentzena na Facebooku w 2022 roku
Serwis YouTube jako narzędzie autopromocji Angeliki Trochonowicz i Łukasza Trochonowicza
Czynniki sukcesu rynkowego marki World Wrestling Entertainment
Znaczenie wybranych kampanii społecznych w promowaniu profilaktyki zdrowotnej
Specyfika i szanse rozwoju kobiecego dziennikarstwa sportowego na przykładzie relacji z meczów żużlowych prowadzonych przez Anitę Mazur i Marcelinę Rutkowską-Konikiewicz w latach 2019-2022
Znaczenie wybranych kampanii społecznych w promowaniu bezpieczeństwa drogowego
Funkcje profilu Ruchu Światło-Życie Archidiecezji Przemyskiej w roku 2020 i 2022 na portalu społecznościowym Facebook
Konta instagramowe Rihanny i Kylie Jenner jako źródło informacji rynkowej o markach kosmetycznych
Kreowanie wizerunku Jana Błachowicza na Instagramie w latach 2020-2021
Prace magisterskie
Natywna reklama internetowa na Facebooku - badania odbioru wśród studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej KUL
Obraz wojny rosyjsko-ukraińskiej w głównych wydaniach programów informacyjnych TVP i TVN
Obraz narkomanii w filmach "Requiem dla snu", "My, dzieci z dworca Zoo" oraz "Wolność jest darem Boga"
2022
Prace licencjackie
Zjawisko „kultury unieważniania” – analiza dyskursu wybranych społeczności internetowych
Strategia komunikacyjna przedsiębiorstwa na przykładzie kawiarni "Basiowe Słodyczko"
Techniki autopromocji celebrytów prowadzących pierwszą edycję programu "Usłyszcie nas".
Wizerunek celebrytów uczestniczących w XII edycji programu telewizyjnego „The Voice of Poland”
Obraz depresji na łamach „Faktu” w latach 2019-2021
Nowe trendy w promocji na przykładzie kampanii marki Samsung realizowanych w latach 2018-2021
Obraz konfliktu zbrojnego w Donbasie na przykładzie ukraińskich kanałów "1+1" i "Іnter" w 2021 roku
Czynniki sukcesu marketingowego marki Kinder
Techniki marketingu doświadczeń wykorzystywane w kreowaniu wizerunku marki Apple
Wizerunek Donalda Tuska upowszechniany w 2021 roku na łamach "Newsweeka" i "Do Rzeczy".
Wizerunki kobiet upowszechniane w reklamach wybranych marek kosmetycznych w 2021 roku
Budowanie marki osobistej Karola Wiśniewskiego w mediach społecznościowych w 2021 roku
Prace magisterskie
Autoprezentacja w mediach społecznościowych na przykładzie instagramowych kanałów podróżniczych Martyny Wojciechowskiej i Agnieszki Lal w trzecim kwartale 2021 roku.
Kreowanie wizerunku Charli D'Amelio i Marii Jeleniewskiej w serwisie społecznościowym TikTok w 2021 roku
Treści i formy reklamy natywnej w internetowych serwisach informacyjnych wp.pl i tvn24.pl w czwartym kwartale 2021 roku
Czynniki sukcesu kanałów instagramowych Anny Lewandowskiej, Weroniki Bielik i Weroniki Sowy
Advertorial w polskim i amerykańskim wydaniu "Vogue" w 2021 roku
2021
Prace licencjackie
Nowoczesne formy promocji marki Samsung
Kontekst społeczno-historyczny i funkcje kampanii społecznej „BohaterON - włącz historię"
Czynniki sukcesu rynkowego marki Coca-Cola
Lokowanie marki w grach komputerowych na przykładzie ,,Alan Wake”, ,,F1 2020” i ,,Grand Theft Auto V"
Techniki public relations wykorzystywane w kreowaniu wizerunku Wojsk Obrony Terytorialnej w latach 2017-2020.
Technika społecznego zaangażowania w kampaniach marek Coca-Cola, Carlsberg, CCC.
Kreowanie wizerunku osób niepełnosprawnych na przykładzie działalności Stowarzyszenia Osób Niepełnosprawnych „Krok za Krokiem” w Zamościu
Nowe trendy w marketingu na przykładzie reklamy natywnej
Znaczenie analityki Big data w marketingu cyfrowym
Prace magisterskie
"Techniki komercjalizacji muzyki popularnej na przykładzie promocji zespołu Stray Kids"
2020
Prace licencjackie
Wideobloging jako forma autoprezentacji na przykładzie lifestylowego kanału Anastasii Mironowej
Zastosowanie idei społecznej odpowiedzialności biznesu w kreowaniu wizerunku marki H&M, w okresie 2018-2019
Wykorzystywanie narzędzi public relations w kreowaniu wizerunku marki Apple
Etyczne aspekty public relations na przykładzie działalności koncernów farmaceutycznych
Zmiana wizerunku dziecka upowszechnianego w reklamach na łamach "Newsweeka" w 2001, 2009 i 2019r
Reklama tradycyjna a reklama internetowa - podobieństwa i różnice
Techniki autopromocji kanałów "ATHLEAN-X" i "Gymshark" serwisu YouTube
Wizerunek kobiety w serialu "Zawsze warto"
Techniki marketingu sensorycznego stosowane w sklepach odzieżowych
Socjotechniki wykorzystywane w komunikacji promocyjnej marki Harry Potter
Komercjalizacja Świąt Bożego Narodzenia w reklamach telewizyjnych z 2019 roku
Wizerunek przedsiębiorstwa Ikea w opiniach mieszkańców Lublina
Promocyjne techniki natywne na przykladzie lokowania produktu w serialu "Teoria wielkiego podrywu"
Reklama społeczna „Uwaga Fonoholizm” w opiniach studentów KUL
Prace magisterskie
Rozwój kultury i mediów loklanych na przykładzie działalności Ośrodka Pracy Twórczej w Lubartowie
Obraz bohatera wojennego na podstawie filmów "Szeregowiec Ryan", "Cienka czerwona linia" i "Przełęcz ocalonych"
Specyfika promocyjna klubu żużlowego Motor Lublin
Obraz terroryzmu w polskich i ukraińskich tabloidach na przykładzie zamachów w Mogadiszu i Strasburgu w 2018 roku
Elementy kultury organizacyjnej przedstawione w serialach "Suits" i " Mad men"
Wizerunek Roberta Lewandowskiego na łamach polskich tabloidów w latach 2014-2019
Motywacyjna funkcja emocji w reklamie. Na przykładzie komunikacji marek Allegro, Skoda i Coca-Cola
2019
Prace licencjackie
Komunikacja wizualna koncernów Toyota i Ford
Wizerunek Kamila Stocha upowszechniany w TVP Sport w latach 2016-2018
Memy internetowe jako przejaw partycypacyjnej kultury cyfrowej
Czynniki skuteczności kampanii promocyjnych nagrodzonych w konkursie Effie 2017
Blog jako narzędzie kreowania wizerunku na przykładzie najpopularniejszych polskich blogerek modowych
Techniki propagandowe w kampanii wyborczej Petra Poroszenko w 2014 r.
Wizerunek Andrzeja Dudy upowszechniany w memach internetowych w latach 2015- 2018
Wykorzystywanie narzędzi public relations w kreowaniu wizerunku Studia Tańca UDS
Techniki autopromocji wybranych blogerek modowych w serwisie "Instagram"
Prace magisterskie
Sponsoring w sporcie jako narzędzie kształtowania wizerunku przedsiębiorstw PKN Orlen, PGE i Grupy Lotos
Public relations w kształtowaniu wizerunku coworking
Autopromocja w serwisie Twitch. tv. Na przykładzie wybranych streamerów
2018
Prace licencjackie
Odpowiedzialność prawna za plagiat w sferze działalności artystycznej
Obraz opozycji w powojennej Polsce w tygodniku satyrycznym "Szpilki" w latach 1945-1947
Public relations a publicity - etyczne i pragmatyczne wymiary kreowania wizerunku na przykładzie wybranych celebrytów
Wizerunek klubu żużlowego "Motor Lublin" w świadomości lublinian w latach 2015 - 2018
Wizerunek Platformy Obywatelskiej po wyborach parlamentarnych w 2015 roku upowszechniony na łamach "Rzeczpospolitej" i "Gazety Wyborczej"
Kreowanie wizerunku Roberta Lewandowskiego przez agencję CK Sport Management w latach 2014-2017
Wizerunek papieża Franciszka kreowany na łamach "Newsweeka" i "Do Rzeczy" w kontekście Światowych Dni Młodzieży w 2016 roku
Wykorzystanie narzędzi PR na rynku pracy na przykładzie działań AIESEC
Funkcje wybranych artefaktów wykorzystywanych w reklamie
Prace magisterskie
Marketingowe aspekty utworzenia kawiarni w Lublinie
Zjawisko shoppingu w opiniach klientów Centrum Handlowego "Tarasy Zamkowe"
Public relations w kreowaniu wizerunku motocyklistów
Strategia promocyjna koncernu IKEA w latach 2000-2016
Rola redaktor naczelnej Anny Wintour w budowaniu siły marki Vogue
Komercjalizacja piłki nożnej na przykładzie wybranych klubów sportowych
Komunikacja wizualna jako budowanie perswazyjności marki
Lokowanie produktu w serialu "Seks w wielkim mieście"
Projekt kampanii promocyjnej Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
Czynniki zmiany identyfikacji wizualnej marek Pepsi, Renault i LEGO.
Czynniki atrakcyjności najpopularniejszego polskiego kanału YouTube dla graczy IsAmUxPompa
Logo culture, no logo, post logo - rola marek w życiu młodzieży na przykładzie badań wybranej grupy gimnazjalistów.
Prace magisterskie
Komercjalizacja blogosfery na przykładzie blogów modowych
Medialne wizerunki Ewy Kopacz i Beaty Szydło upowszechniane na łamach "Newsweeka", "Polityki" i "wSieci"
Zintegrowana komunikacja marketingowa na przykładzie firmy Netrix
Marketingowa strategia rozwoju przedsiębiorstwa na przykładzie sieci salonów fryzjerskich
2016
Prace licencjackie
Funkcje kampanii społecznej na rzecz ochrony praw zwierząt
Socjotechniki wykorzystywane w programach rozrywkowych na przykładzie ,,Małych Gigantów"
Lokowanie marki w grach komputerowych na przykładzie "Need For Speed"
Blogi jako forma komunikowania biznesowego
Manipulacja dziennikarska na przykładzie advertoriali.
Wizerunek medialny Andrzeja Dudy kreowany w kampanii wyborczej na łamach "Gazety Wyborczej" i "Rzeczpospolitej"
Tworzenie publicznego wizerunku i elementy "personal branding" na przykładzie blogów i publikacji Ewy Chodakowskiej i Anny Lewandowskiej
Wizerunek Kamila Durczoka kreowany na łamach wybranych tygodników opiniotwórczych w kontekście "afery mobbingowej"
Obraz śmierci Whitney Houston na łamach prasy i w wybranych serwisach internetowych
Public relations Kościoła Katolickiego na przykładzie Światowych Dni Młodzieży ze szczególnym uwzględnieniem diecezji radomskiej
Rola Internetu w prezydenckiej kampani wyborczej Andrzeja Dudy
Prace magisterskie
Róznorodność kulturowa Lubelszczyzny w kreowaniu i promocji jej produktu turystycznego "POrt of eastern LAND"
Wizerunek Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy popularyzowany na łamach polskiej prasy w latach 1994, 2004, 2014.
Zmiana wartości upowszechnianych w polskiej reklamie na łamach tygodnika „Newsweek”
Rozgłos jako narzędzie tworzenia wizerunku wybranych organizacji i celebrytów.
Obiektywizm i wiarygodność lokalnej prasy: "Dwutygodnika Suwalskiego" w opiniach mieszkańców Suwałk.
2015
Prace licencjackie
Płeć a odbiór seksualnych treści reklamowych
Kultura alternatywna a konsumpcja - analiza zjawiska downshifting
Strategia rozwoju marki Zara w latach 2012-2014.
Funkcje i typy humoru w reklamach Telekomunikacji Polskiej, Plusa, Sprite.
Formy i treści reklamy niekonwencjonalnej
Wizerunek medialny Joanny Brodzik na podstawie seriali "Kasia i Tomek","Cisza nad rozlewiskiem" i wywiadów prasowych w 2002 i 2014 roku.
Socjotechniki sprzedaży bezpośredniej na przykładzie działań przedsiębiorstwa Amway.
Analiza kampanii wyborczej Andrzeja Mańki na przykładzie wyborów samorządowych w 2014 roku
Strategia komunikacji promocyjnej Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II na lata 2014-2017
Prace magisterskie
Wykorzystanie narzędzi public relations w komunikacji promocyjnej marki Perła
Kampanie społeczne jako instrument kształtowania zachowań prospołecznych
Czynniki sukcesu rynkowego marki Mercedes-Benz .
Kreowanie wizerunku luksusowej marki na przykładzie marki samochodowej Lexus
Wzory zachowań konsumpcyjnych wśród kobiet na przykładzie klientek Galerii Handlowej Plaza
Wpływ kapitału zagranicznego na pozycję rynkową małych przedsiębiorstw w Polsce
Efektywność edukacji medialnej - badania dzieci z lubelskich przedszkoli
Funkcje marki luksusowej - badania uczniów klas pierwszych lubelskich szkół średnich.
2014
Prace licencjackie
Uwarunkowania socjalizacji konsumenckiej dzieci
Społeczny wizerunek kobiety w kampanii marki Dove.
Funkcje niekonwencjonalnej reklamy społecznej.
Elementy kultury organizacyjnej w przedsiębiorstwie Ikea.
Społeczna odpowiedzialność biznesu w działalności Procter & Gamble.
Społeczne znaczenie marek wśród dzieci klas VI zamojskich szkół podstawowych
Funkcje kampanii społecznych na rzecz zwierząt.
Socjotechniki wykorzystywane w komunikacji promocyjnej sieci komórkowej Play
Rola rzecznika prasowego katowickiej policji
Postrzeganie marek luksusowych przez gimnazjalistów województwa lubelskiego.
Społeczne znaczenie marek wśród dzieci klas I lubelskich szkół podstawowych
Niekonwencjonalne kampanie reklamowe w opiniach lubelskich studentów.
Kreowanie sloganów reklamowych i badanie ich efektywności dla nowotworzonej marki odzieżowej
Wykorzystanie erotyki w reklamie w opiniach lubelskich studentów
Prace magisterskie
Kreowanie postaw konsumpcyjnych przez "Twój Styl" i "Claudię" w 2013 r.
Reklama polityczna w procesie kreowania wizerunku partii politycznych na przykładzie wyborów parlamentarnych z 2011 roku.
Coaching jako efektywna forma wewnętrznego public relations na przykładzie działań podejmowanych przez przedsiębiorstwo HorseSense.
Rola reklamy w strategii pozycjonowania marek na przykładzie koncernów Coca-Cola i Pepsi Cola
Marketing relacji jako perspektywiczna forma komunikacji biznesowej.
Strategie kampanii społecznych na przykładzie kampanii promujących profilaktykę zdrowotną.
Efektywność reklamy w wymiarze społecznym i ekonomicznym
Strategie komunikacji marek lokalnych na przykładzie Perła - Browary Lubelskie S.A.
Społeczność marki Harley-Davidson
Rola gier komputerowych w marketingu
2013
Prace licencjackie
Wykorzystanie blogów o modzie w marketingu przedsiębiorstw na przykładzie wybranych blogów.
Wizerunek Lublina kreowany przez serial pt."Wszystko przed nami".
Socjotechniki w debatach wyborczych na przykładzie telewizyjnych debat Baracka Obamy i Mitta Romney'a w kampanii prezydenckiej 2012.
Funkcje kampanii społecznej „Wytnij Hołubca”
Funkcje marek - badania uczniów klas pierwszych lubelskich szkół podstawowych.
Promocja pool bilardu w Polsce w oparciu o wybrane narzędzia public relations
Socjotechniki w kampanii prezydenckiej Barack'a Obamy w 2012 roku.
Kontrowersje wokół marketingu szeptanego.
Strategia promocji produktów turystycznych powiatu Radzyń Podlaski.
Rola humoru w reklamie marek Heyah, Żubr i Telekomunikacja Polska.
Funkcje kampanii społecznych promujących aktywność fizyczną.
Wizerunek Szpitala Wojewódzkiego im. Papieża Jana Pawła II w opiniach mieszkańców Zamościa.
Strategia public relations Centrum Wolontariatu w Lublinie
Centra handlowe i ich społeczne funkcje- na przykładzie Galerii Handlowej Olimp.