Lubelskie instytucje kultury w cyberprzestrzeni (i poza nią)
Wygłoszenie referatu na konferencji krajowej
Fakenewsowe symulacje jako element edukacji medialnej
Udział w festiwalu nauki
7x7 dla bezpieczeństwa w sieci (autor projektu)
Wynalazki dla przyszłości (kierownik projektu)
XIX Lubelski Festiwal Nauki - XIX Lubelski Festiwal Nauki - Zagrajmy w kulturę - symbole kulturowe w grach komputerowych (kierownik projektu)
XIX Lubelski Festiwal Nauki - Gry w edukacji - odkryj potencjał nauki poprzez interaktywne doświadczenia (kierownik projektu)
2022
Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany
Edukacyjne aspekty gier komputerowych w nauczaniu historii. Praktyczne wykorzystanie gry komputerowej Hearts of Iron IV na lekcjach historii w szkole ponadpodstawowej
Wygłoszenie referatu na konferencji krajowej
Zjawisko hejtu w wybranych grach sieciowych
Udział w festiwalu nauki
Jak poradzić sobie z fake newsami?
2021
Organizacja konferencji krajowej
Różne aspekty gry i grywalizacji w kulturze XXI wieku
Wygłoszenie referatu na konferencji krajowej
Edukacyjne i popularyzatorskie aspekty w wybranych grach z serii Europa Universalis i Hearts of Iron
Prowadzenie lub współprowadzenie konferencji krajowej
Różne aspekty gry i grywalizacji w kulturze XXI wieku
Udział w festiwalu nauki
XVII Lubelski Festiwal Nauki - Obraz i słowo - czyli czy komiks może być źródłem wiedzy?