Ralization of moral values in the opinion of respondents as a factor conditioning educational achievements [Urzeczywistnianie wartości moralnych w ocenie badanych jako czynnik warunkujący osiągnięcia edukacyjne] [w:] Roczniki Pedagogiczne
Filozofowanie jako czynnik stymulujący rozwój myślenia dywergencyjnego u dzieci w młodszym wieku szkolnym [w:] Państwo i Społeczeństwo
Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany
Wartość osoby i wartość pracy punktem wyjścia w procesie kształcenia zawodowego - perspektywa personalistyczna
Wygłoszenie referatu na konferencji międzynarodowej
Wartość osoby i wartość pracy punktem wyjścia w procesie kształcenia zawodowego - perspektywa personalistyczna
Wygłoszenie referatu na konferencji krajowej
Miłość wychowawcza jako czynnik zmniejszający doznawanie traumy przez dziecko cudzoziemskie
2022
Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany
Iluzja wolności w kłamstwie - wychowanie do poszanowania prawdy i odpowiedzialności za słowo [w:] Вісник післядипломної освіти
Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany
Podmiotowość dziecka a jego uzdolnienia twórcze - rozważania teoretyczno-empiryczne - wskazania praktyczne
Redakcja naczelna publikacji naukowej
Zdolności i uzdolnienia dziecka na pierwszym etapie edukacyjnym. Teoria - badania - innowacyjne rozwiązania pedagogiczne
Wygłoszenie referatu na konferencji międzynarodowej
Wolność w kłamstwie, kłamstwo w wolności – wychowanie do poszanowania prawdy
Iluzja wolności w kłamstwie – wychowanie do poszanowania prawdy i odpowiedzialności za słowo
2021
Książka naukowa recenzowana
Urzeczywistnianie wartości moralnych a osiągnięcia edukacyjne uczniów szkół średnich (badania w województwie lubelskim)
Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany
Urzeczywistnianie wartości moralnych jako trajektoria budowania bezpieczeństwa w edukacji