Physical education - men's volleyball (sekcja sportowa) - 2022/2023
Opis zajęć | |
Data | Dzień | Sala | Godz.od-do | Forma zajęć |
2023-02-23 | czwartek | HS-7A | 16:40 - 18:20 | stacjonarne |
2023-02-27 | poniedziałek | HS-7B | 16:40 - 18:20 | stacjonarne |
2023-03-02 | czwartek | HS-7A | 16:40 - 18:20 | stacjonarne |
2023-03-06 | poniedziałek | HS-7B | 16:40 - 18:20 | stacjonarne |
2023-03-09 | czwartek | HS-7A | 16:40 - 18:20 | stacjonarne |
2023-03-13 | poniedziałek | HS-7B | 16:40 - 18:20 | stacjonarne |
2023-03-16 | czwartek | HS-7A | 16:40 - 18:20 | stacjonarne |
2023-03-20 | poniedziałek | HS-7B | 16:40 - 18:20 | stacjonarne |
2023-03-23 | czwartek | HS-7A | 16:40 - 18:20 | stacjonarne |
2023-03-27 | poniedziałek | HS-7B | 16:40 - 18:20 | stacjonarne |
2023-03-30 | czwartek | HS-7A | 16:40 - 18:20 | stacjonarne |
2023-04-03 | poniedziałek | HS-7B | 16:40 - 18:20 | stacjonarne |
2023-04-13 | czwartek | HS-7A | 16:40 - 18:20 | stacjonarne |
2023-04-17 | poniedziałek | HS-7B | 16:40 - 18:20 | stacjonarne |
2023-04-20 | czwartek | HS-7A | 16:40 - 18:20 | stacjonarne |
2023-04-24 | poniedziałek | HS-7B | 16:40 - 18:20 | stacjonarne |
2023-04-27 | czwartek | HS-7A | 16:40 - 18:20 | stacjonarne |
2023-05-04 | czwartek | HS-7A | 16:40 - 18:20 | stacjonarne |
2023-05-08 | poniedziałek | HS-7B | 16:40 - 18:20 | stacjonarne |
2023-05-11 | czwartek | HS-7A | 16:40 - 18:20 | stacjonarne |
2023-05-15 | poniedziałek | HS-7B | 16:40 - 18:20 | stacjonarne |
2023-05-18 | czwartek | HS-7A | 16:40 - 18:20 | stacjonarne |
2023-05-22 | poniedziałek | HS-7B | 16:40 - 18:20 | stacjonarne |
2023-05-25 | czwartek | HS-7A | 16:40 - 18:20 | stacjonarne |
2023-05-29 | poniedziałek | HS-7B | 16:40 - 18:20 | stacjonarne |
2023-06-01 | czwartek | HS-7A | 16:40 - 18:20 | stacjonarne |
2023-06-05 | poniedziałek | HS-7B | 16:40 - 18:20 | stacjonarne |
2023-06-12 | poniedziałek | HS-7B | 16:40 - 18:20 | stacjonarne |
2023-06-15 | czwartek | HS-7A | 16:40 - 18:20 | stacjonarne |
2023-06-19 | poniedziałek | HS-7B | 16:40 - 18:20 | stacjonarne |