Physical education - women's and men's indoor rower (sekcja sportowa) - 2024/2025
Opis zajęć | |
Data | Dzień | Sala | Godz.od-do | Forma zajęć |
2025-02-24 | poniedziałek | HS-101 | 17:30 - 19:10 | stacjonarne |
2025-02-25 | wtorek | HS-104 | 10:50 - 12:30 | stacjonarne |
2025-03-03 | poniedziałek | HS-101 | 17:30 - 19:10 | stacjonarne |
2025-03-04 | wtorek | HS-104 | 10:50 - 12:30 | stacjonarne |
2025-03-10 | poniedziałek | HS-101 | 17:30 - 19:10 | stacjonarne |
2025-03-11 | wtorek | HS-104 | 10:50 - 12:30 | stacjonarne |
2025-03-17 | poniedziałek | HS-101 | 17:30 - 19:10 | stacjonarne |
2025-03-18 | wtorek | HS-104 | 10:50 - 12:30 | stacjonarne |
2025-03-24 | poniedziałek | HS-101 | 17:30 - 19:10 | stacjonarne |
2025-03-25 | wtorek | HS-104 | 10:50 - 12:30 | stacjonarne |
2025-03-31 | poniedziałek | HS-101 | 17:30 - 19:10 | stacjonarne |
2025-04-01 | wtorek | HS-104 | 10:50 - 12:30 | stacjonarne |
2025-04-07 | poniedziałek | HS-101 | 17:30 - 19:10 | stacjonarne |
2025-04-08 | wtorek | HS-104 | 10:50 - 12:30 | stacjonarne |
2025-04-14 | poniedziałek | HS-101 | 17:30 - 19:10 | stacjonarne |
2025-04-15 | wtorek | HS-104 | 10:50 - 12:30 | stacjonarne |
2025-04-28 | poniedziałek | HS-101 | 17:30 - 19:10 | stacjonarne |
2025-04-29 | wtorek | HS-104 | 10:50 - 12:30 | stacjonarne |
2025-05-05 | poniedziałek | HS-101 | 17:30 - 19:10 | stacjonarne |
2025-05-06 | wtorek | HS-104 | 10:50 - 12:30 | stacjonarne |
2025-05-12 | poniedziałek | HS-101 | 17:30 - 19:10 | stacjonarne |
2025-05-13 | wtorek | HS-104 | 10:50 - 12:30 | stacjonarne |
2025-05-19 | poniedziałek | HS-101 | 17:30 - 19:10 | stacjonarne |
2025-05-20 | wtorek | HS-104 | 10:50 - 12:30 | stacjonarne |
2025-05-26 | poniedziałek | HS-101 | 17:30 - 19:10 | stacjonarne |
2025-05-27 | wtorek | HS-104 | 10:50 - 12:30 | stacjonarne |
2025-06-02 | poniedziałek | HS-101 | 17:30 - 19:10 | stacjonarne |
2025-06-03 | wtorek | HS-104 | 10:50 - 12:30 | stacjonarne |
2025-06-09 | poniedziałek | HS-101 | 17:30 - 19:10 | stacjonarne |
2025-06-10 | wtorek | HS-104 | 10:50 - 12:30 | stacjonarne |