
dr Grzegorz Wesołowski
Wydział Nauk Społecznych - Instytut Dziennikarstwa i ZarządzaniaKatedra Zarządzania Pracownikami w Organizacji
Stanowisko: Adiunkt posiadający stopień naukowy dr
2023
Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany
- How do irresponsibility attributions affect organisational reputation? Evidence from the banking industry
[Jak atrybucje nieodpowiedzialności wpływają na reputację organizacji? Wyniki badań przeprowadzonych w sektorze bankowym]
[w:] International Journal of Bank Marketing - Determinanty decyzji zakupowych dotyczących produktów ekologicznych w opiniach młodych nabywców
[w:] Miesięcznik Marketing i Rynek
Wygłoszenie referatu na konferencji krajowej
- Determinanty decyzji zakupowych dotyczących produktów ekologicznych w opiniach młodych nabywców
Odznaczenie krajowe państwowe
- Medal Brązowy za Długoletnią Służbę
2021
Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany
- Innowacje produktowe i marketingowe na rynku produktów spożywczych z perspektywy klientów
[w:] Miesięcznik Marketing i Rynek - The Effect of Using Social Media in the Modern Marketing Communication on the Shaping an External Employer’s Image
[Wpływ wykorzystania mediów społecznościowych we współczesnej komunikacji marketingowej na kształtowanie zewnętrznego wizerunku pracodawcy]
[w:] Energies
2020
Rozdział w recenzowanej książce naukowej
- Determinanty rezygnacji nabywców finalnych z oferty produktów bankowych
Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany
- Consumer Activism in Times of Economic Crisis and Recovery: A Cross-Country Analysis of the Role of Social Capital in Boycotting Products
[Aktywność konsumentów w czasie kryzysu ekonomicznego i ożywienia gospodarczego Międzynarodowa analiza roli kapitału społecznego w bojkotowaniu produktów]
[w:] European Research Studies Journal
2019
Rozdział w recenzowanej książce naukowej
- Wyznaczniki dobrego pracodawcy w opiniach osób studiujących
Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany
- Miejsce zewnętrznego wizerunku banku jako pracodawcy wśród determinant wyboru oferenta produktów bankowych
[w:] Przedsiębiorczość i Zarządzanie
Organizacja konferencji krajowej
- Nowe Tendencje w Zarządzaniu
Wspólna realizacja badań naukowych z ośrodkiem krajowym
- "The effect of using social media in the modern marketing communication on the shaping an external employer’s image"
Wykonawca w realizowanym projekcie finansowanym z budżetu KUL
- Znaczenie kapitału społecznego w bojkotowaniu nieodpowiedzialnych przedsiębiorstw podczas kryzysu i koniunktury gospodarczej
2018
Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany
- Lojalność emocjonalna klientów wobec banku a jego zewnętrzny wizerunek jako pracodawcy
[w:] Handel Wewnętrzny
Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany
- Propozycje nowych produktów spożywczych w opiniach nabywców finalnych
- Lojalność behawioralna a zewnętrzny wizerunek banku jako pracodawcy
- The core of new food products and the perception of the products by final buyers
[Istota nowych produktów spożywczych a ich postrzeganie przez nabywców finalnych]
Staż finansowany ze środków własnych
- Staż naukowy
Wyróżnienie krajowe
- wyróżnienie Jury Konkursu oraz specjalne wyróżnienie Związku Banków Polskich w II edycji Konkursu o Nagrodę Rzecznika Finansowego na najlepszą pracę doktorską, magisterską, licencjacką i podyplomową z zakresu ochrony klienta na rynku finansowym
2013
Członkostwo w krajowej organizacji o charakterze naukowym
- Polskie Towarzystwo Zarządzania Produkcją
- Stowarzyszenie Księgowych w Polsce