dr Katarzyna Jabłońska-Karczmarczyk

Wydział Nauk Społecznych - Instytut Ekonomii i Finansów
Katedra Ekonometrii i Statystyki

Stanowisko: Asystent


2019


Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

  • Wyznaczniki konkurencyjności regionów wschodniej Polski
    [w:] PRACE NAUKOWE UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO WE WROCŁAWIU

2018

  • Ocena pozycji konkurencyjnej wybranych spółek akcyjnych przemysłu spożywczego
    [w:] Studia Ekonomiczne. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
  • Uniwersytet katolicki - wczoraj i dziś
    [w:] STUDIA BOBOLANUM

  • Wygłoszenie referatu na konferencji krajowej

    • Praktyczne aspekty analizy strategicznej przedsiębiorstwa

    Udział w festiwalu nauki

    • Konsument społecznie odpowiedzialny - jak moje wybory konsumenckie wpływają na innych?

    2017


    Rozdział w recenzowanej książce naukowej

    • Opodatkowanie pracy a wzrost gospodarczy. Wysokość i struktura klina podatkowego w Polsce na tle wybranych krajów Unii Europejskiej

    Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

    • Ocena bezpieczeństwa finansowego spółek giełdowych branży przemysłu spożywczego
      [w:] Roczniki Ekonomii i Zarządzania

    Organizacja konferencji międzynarodowej

    • Zagrożenia i Wyzwania Bezpieczeństwa Współczesnego Świata. Wymiar Polityczno-Finansowy

    Wygłoszenie referatu na konferencji międzynarodowej

    • Ocena bezpieczeństwa finansowego spółek giełdowych branży przemysłu spożywczego w Polsce

    Wygłoszenie referatu na konferencji krajowej

    • Opodatkowanie pracy a wzrost gospodarczy. Wysokość i struktura klina podatkowego w Polsce na tle wybranych krajów Unii Europejskiej
    • Ocena pozycji konkurencyjnej wybranych spółek akcyjnych przemysłu spożywczego

    2016


    Rozdział w recenzowanej książce naukowej

    • Badanie wizerunku uczelni wyższej jako działalnie wspierające budowanie przewagi konkurencyjnej
    • Alternatywne źródła finansowania inwestycji w gminach miejskich

    Wygłoszenie referatu na konferencji międzynarodowej

    • Badanie wizerunku uczelni wyższej jako działanie wspierające budowanie przewagi konkurencyjnej

    Wygłoszenie referatu na konferencji krajowej

    • Źródła niestatbilności popytu inwestycyjnego w gospodarce
    • Alternatywne źródła finansowania inwestycji w gminach miejskich

    2015


    Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany

    • Znaczenie kredytu kupieckiego w działalności przedsiębiorstw
    • Autokreacja wizerunku uczelni wyższej w internecie

    2014


    Wygłoszenie referatu na konferencji krajowej

    • Narzędzia autokreacji wizerunku uczelni wyższej w internecie
    • Znaczenie kredytu kupieckiego w działalności przedsiębiorstw

    2013


    Rozdział w recenzowanej książce naukowej

    • Wizerunek miasta Stalowa Wola wśród studentów KUL

    Organizacja konferencji krajowej

    • Miasta Polski na początku XXI wieku. Społeczeństwo-Gospodarka-Rozwój

    Organizacja konferencji

    • Uczestnicy gry rynkowej

    Wygłoszenie referatu na konferencji

    • Prognozowanie momentów zwrotnych na rynku akcji

    Prowadzenie lub współprowadzenie konferencji

    • Uczestnicy gry rynkowej

    2012


    Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

    • Rankingi szkół wyższych, jako zewnętrzna ocena jakości kształcenia
      [w:] Przegląd Naukowo-Metodyczny Edukacja dla bezpieczeństwa

    2011


    Redakcja naczelna publikacji naukowej

    • Miasta Polski na początku XXI wieku. Społeczeństwo - Gospodarka - Rozwój TOM II

    Nagroda wewnętrzna

    • Nagroda Rektora KUL

    2010


    Organizacja konferencji krajowej

    • Miasta Polski na początku XXI wieku. Społeczeństwo - Gospodarka - Rozwój

    2009


    Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany

    • Determinanty w procesie wyboru uczelni przez maturzystów a wizerunek uczelni
    • Kreowanie wizerunku miasta w Internecie

    Organizacja konferencji

    • Miasta województwa podkarpackiego w procesie zmian systemowych

    Wygłoszenie referatu na konferencji

    • Kreowanie wizerunku miasta w internecie

    2008


    Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany

    • Internet w Public Relations

    Wygłoszenie referatu na konferencji krajowej

    • Determinanty w procesie wyboru uczelni przez maturzystów a wizerunek uczelni

    Nagroda wewnętrzna

    • Nagroda Rektora KUL

    2007


    Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany

    • Kreowanie wizerunku przedsiębiorstwa w Internecie

    Wygłoszenie referatu na konferencji krajowej

    • Internet w Public Relations

    Organizacja konferencji

    • Przedsiębiorstwo XXI wieku. Szanse i zagrożenia

    2006


    Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

    • Matematyka w prognozowaniu - funkcje matematyczne w wyznaczaniu prognoz
      [w:] Społeczeństwo i Rodzina