dr Anna Badora

Wydział Nauk Społecznych - Instytut Pedagogiki
Katedra Dydaktyki, Edukacji Szkolnej i Pedeutologii

Stanowisko: Adiunkt posiadający stopień naukowy dr


2023


Książka naukowa recenzowana

  • Dydaktyka akademicka w uniwersytecie katolickim T.4 Edukacja przez służbę przyszłych nauczycieli

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

  • Uczeń zdolny w środowisku i społeczności lokalnej
    [w:] Państwo i Społeczeństwo
  • Self-Activity of Preschool Children During Social Isolation Caused by the COVID-19 Pandemic, as Declared by Their Parents
    [Samoaktywność dzieci w wieku przedszkolnym w okresie izolacji społecznej wywołanej pandemią COVID-19 według deklaracji rodziców]
    [w:] Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce

2022


Książka naukowa recenzowana

  • Aksjologiczny potencjał środowiska wiejskiego źródłem szans integralnego rozwoju i wielostronnej aktywności uczniów

Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany

  • Podmiotowość dziecka a jego uzdolnienia twórcze- rozważania teoretyczno- empiryczne- wskazania praktyczne

Redakcja naczelna publikacji naukowej

  • Zdolności i uzdolnienia dziecka na pierwszym etapie edukacyjnym. Teoria- badania- innowacyjne rozwiązania pedagogiczne

Wygłoszenie referatu na konferencji międzynarodowej

  • Funkcje teatru w procesie wychowawczo- dydaktycznym młodzieży

2021


Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

  • Twórczość jako zadanie osoby
    [w:] Roczniki Pedagogiczne
  • Expected and implemented skills, knowledge and attitudes of mentors in the light of Stefan Kunowski's theory of integral development in the opinion of education students
    [Oczekiwane i realizowane umiejętności, wiedza i postawy mentorów w świetle teorii integralnego rozwoju Stefana Kunowskiego w opinii studentów pedagogiki]
    [w:] Kwartalnik Naukowy Fides et Ratio

Organizacja konferencji krajowej

  • Nauczyciel i jego praca wobec wyzwań współczesności
  • Ogólnopolskie Forum Doktorantów

Udział w festiwalu nauki

  • Polisensoryczne doświadczanie świata

Organizacja konkursów i olimpiad

  • Dzieckiem być

2020


Książka naukowa recenzowana

  • Nauczanie Jana Pawła II w procesie wychowawczo-dydaktycznym szkoły. T.II. Nauczanie Jana Pawła II w procesie lekcyjnym

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

  • Potencjał cyberprzestrzeni dla rozwoju zdolności osoby do tworzenia w ocenie studentów pedagogiki
    [w:] Roczniki Pedagogiczne

2019


Książka naukowa recenzowana

  • Działalność twórcza młodzieży szkolnej w cyberprzestrzeni a jej osiągnięcia edukacyjne