dr Anna Badora
Wydział Nauk Społecznych - Instytut PedagogikiKatedra Dydaktyki, Edukacji Szkolnej i Pedeutologii
Stanowisko: Adiunkt posiadający stopień naukowy dr
2023
Książka naukowa recenzowana
- Dydaktyka akademicka w uniwersytecie katolickim T.4 Edukacja przez służbę przyszłych nauczycieli
Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany
- Uczeń zdolny w środowisku i społeczności lokalnej
[w:] Państwo i Społeczeństwo - Self-Activity of Preschool Children During Social Isolation Caused by the COVID-19 Pandemic, as Declared by Their Parents
[Samoaktywność dzieci w wieku przedszkolnym w okresie izolacji społecznej wywołanej pandemią COVID-19 według deklaracji rodziców]
[w:] Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce
2022
Książka naukowa recenzowana
- Aksjologiczny potencjał środowiska wiejskiego źródłem szans integralnego rozwoju i wielostronnej aktywności uczniów
Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany
- Podmiotowość dziecka a jego uzdolnienia twórcze- rozważania teoretyczno- empiryczne- wskazania praktyczne
Redakcja naczelna publikacji naukowej
- Zdolności i uzdolnienia dziecka na pierwszym etapie edukacyjnym. Teoria- badania- innowacyjne rozwiązania pedagogiczne
Wygłoszenie referatu na konferencji międzynarodowej
- Funkcje teatru w procesie wychowawczo- dydaktycznym młodzieży
2021
Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany
- Twórczość jako zadanie osoby
[w:] Roczniki Pedagogiczne - Expected and implemented skills, knowledge and attitudes of mentors in the light of Stefan Kunowski's theory of integral development in the opinion of education students
[Oczekiwane i realizowane umiejętności, wiedza i postawy mentorów w świetle teorii integralnego rozwoju Stefana Kunowskiego w opinii studentów pedagogiki]
[w:] Kwartalnik Naukowy Fides et Ratio
Organizacja konferencji krajowej
- Nauczyciel i jego praca wobec wyzwań współczesności
- Ogólnopolskie Forum Doktorantów
Udział w festiwalu nauki
- Polisensoryczne doświadczanie świata
Organizacja konkursów i olimpiad
- Dzieckiem być
2020
Książka naukowa recenzowana
- Nauczanie Jana Pawła II w procesie wychowawczo-dydaktycznym szkoły. T.II. Nauczanie Jana Pawła II w procesie lekcyjnym
Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany
- Potencjał cyberprzestrzeni dla rozwoju zdolności osoby do tworzenia w ocenie studentów pedagogiki
[w:] Roczniki Pedagogiczne
2019
Książka naukowa recenzowana
- Działalność twórcza młodzieży szkolnej w cyberprzestrzeni a jej osiągnięcia edukacyjne