dr Wiktor Razmus

Wydział Nauk Społecznych - Instytut Psychologii
Katedra Psychologii Ogólnej

Stanowisko: Adiunkt posiadający stopień naukowy dr

2023

Prace magisterskie
  • Wpływ ekspozycji logotypu luksusowej marki na percepcję produktu
  • Wpływ używania dóbr luksusowych na zachowania prospołeczne. Rola poczucia nieautentyczności i samooceny
  • Wpływ używania dóbr luksusowych na poczucie szczęścia. Rola konsumpcji na pokaz
  • Wpływ używania dóbr luksusowych na zachowania prospołeczne. Rola poczucia nieautentyczności i moralności

2022

Prace magisterskie
  • Wartości moralne a postrzegana moralność użytkowników dóbr luksusowych
  • Zaangażowanie w markę a postrzegana moralność użytkowników podrabianych marek luksusowych
  • Zaangażowanie w markę a zaangażowanie religijne: Rola aspiracji życiowych
  • Zaangażowanie w markę a wpływ obecności logotypu luksusowej marki odzieży na postrzegane cechy jej użytkownika

2021

Prace magisterskie
  • Zaangażowanie w markę a wpływ podejmowania decyzji dotyczących luksusowych marek na ukrytą samoocenę adolescentów.
  • Zaangażowanie w markę a wpływ podejmowania decyzji dotyczących luksusowych marek na narcyzm adolescentów
  • Zaangażowanie w markę a wpływ podejmowania decyzji dotyczących luksusowych marek ubrań na wstyd i dumę hubrystyczną z ciała i wyglądu
  • Zaangażowanie w markę a wpływ podejmowania decyzji dotyczących luksusowych marek na jawną samoocenę
  • Zaangażowanie w markę a wpływ wyobrażonego zakupu doznaniowego vs. materialnego na poczucie szczęścia
  • Zaangażowanie w markę a wpływ zakupów doznaniowych vs. materialnych na poczucie szczęścia
  • Zaangażowanie w markę a wpływ podejmowania decyzji dotyczących luksusowych marek ubrań na postrzeganą atrakcyjność fizyczną
  • Zaangażowanie w markę a wpływ podejmowania decyzji dotyczących luksusowych marek na ukrytą samoocenę

2018

Prace magisterskie
  • Cele związane z mistrzostwem a wyniki w biegach
  • Cele związane z wykazaniem się a wyniki w biegach
  • Motywacja osiągnięć a proaktywność w karierze
  • Motywacja osiągnięć a dysmorfia mięśniowa u mężczyzn
  • Wpływ trybu przetwarzania informacji o reklamie na jej skuteczność
  • Motywacja osiągnięć a realizacja celów osobistych
  • Cechy osobowości a cele związane z rodziną u studentów
  • Charakterystyki celów osobistych ukierunkowanych na dążenie i unikanie a poziom ich realizacji
  • Motywacja osiągnięć i pozytywna orientacja a zachowania obywatelskie pracowników organizacji
  • Oceny siebie a realizacje celów osobistych
  • Lęk a formułowanie planów realizacji celów
  • Wpływ implementacji intencji na odrabianie zadań domowych przez dzieci