Pomoc: Odzyskiwanie hasła za pomocą zewnętrznego adresu e-mail

Automatyczne odzyskanie hasła jest możliwe wyłącznie dla osób, które zarejestrowały  zewnętrzny adres e-mail na e-KUL

 

Adres ten należy uzupełnić poprzez  Profil -> Dane osobowe -> zakładka Konfiguracja poczty

 

W razie konieczności odzyskania hasła należy wybrać z Menu ->  Odzyskaj hasło. Pojawi się pole, w które trzeba wpisać swój identyfikator na platformie e-KUL (login) lub zewnętrzny adres e-mail - ten sam, który zadeklarowaliśmy na platformie. Użycie przycisku [Odzyskaj hasło] powoduje wysłanie maila pod wskazany adres.

Następnie należy odebrać e-mail w zewnętrznej skrzynce pocztowej - będzie on zawierał link umożliwiający zmianę hasła.

 

Ostatnim krokiem jest skorzystanie z przesłanego linku, który przenosi nas do formularza zmiany hasła  na e-KUL.

Nowe hasło wpisujemy w obu polach formularza (warto zwrócić uwagę na bezpieczeństwo hasła, które wskaże pasek na dole!) i zatwierdzamy [Odzyskaj hasło]